Hoofdstuk 13

218 11 3
                                    

POV Kyra
'Zit hij bij je op school?!' Vraagt amber enthousiast. Ik hef m'n schouders en loop snel naar boven. 'Ik ga slapen!' Roep ik nog terwijl ik de trap op ren. Ik loop langs amber haar kamer en zie allemaal Bbrave posters hangen, dioni is echt knap op die poster! Ik grinnik en loop door naar mijn kamer. M'n moeder had vandaag avonddienst dus, die komt nog niet thuis. Ik hoor dat amber de trap op komt lopen en even later klopt er iemand op m'n deur, dat zal amber dus wel zijn. 'Binnen!' Schreeuw ik terwijl ik nog snel even m'n telefoon weg leg. Amber komt m'n kamer binnenlopen. 'Ik Euhm, wil nog ff iets zeggen' mompelt ze. Ik knik en klop op de rand van me bed als teken dat ze naast me mag komen zitten. 'Wat is er?' Vraag ik en ik doe het lampje aan wat op m'n nachtkastje staat. 'Nou, ik voel me echt heel rot' zucht ze. 'Hoezo?' Vraag ik met medelijden. 'Ze hebben dioni gezien, met een meisje.' Zucht amber. Ik slik maar lach dan toch. 'Dat kan toch een gewone vriendin zijn' lach ik. 'Ik weet het niet hoor' Zucht amber.
'Maar eh..weet je hoe laat mama thuiskomt?' Vraag ik. Amber heft haar schouders. 'Eigenlijk geen flauw idee, maar als ze avonddienst heeft is ze meestal s'ochtends toch pas thuis? Ze moet ook nog lang reizen he' legt amber uit, ik knik. 'Maar ik ga slapen.' Zucht amber en ze loopt m'n kamer uit. 'Deur!' Roep ik nog een keer, als ze net als gewoonlijk de deur vergeet dicht te doen. Ik zucht en sta dan zelf op om de deur dicht te gaan doen, serieus ik ben deze week al 2 kg afgevallen van alleen die deur dicht doen!
Ik scrol nog wat door m'n insta Homepage en besluit nog snel een foto te posten.

 Ik zucht en sta dan zelf op om de deur dicht te gaan doen, serieus ik ben deze week al 2 kg afgevallen van alleen die deur dicht doen! Ik scrol nog wat door m'n insta Homepage en besluit nog snel een foto te posten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kyra007: throwback summer❤🙈
Valentine.x.: My bae😍
Kajleroy:👌
Officialdioni:😍👌💋
Valentine.x.: m'n knapperdjeee😍

Ik grinnik van de reacties en wil net mijn telefoon wegleggen als ik zie dat Valentine me belt. Wrm zo laat? Ik besluit om toch op te nemen, misschien is er wel iets ergs aan de hand ofso.

Kyra: Hey schat wat is er?
Val: nou, *zucht* ik heb alweer ruzie met max
Kyra: hoezo alweer?
Val: dit is al de 4e keer deze week, ik wil geen ruzie hebben met max, en Het ergste is nog, het gaat de hele tijd gewoon om de kleinste dingen.
Kyra: waar gaat het nu over dan?
Val: een meisje, nou kijk het is een oude vriendin van max, en die gaat nu bij hem logeren, maar max zegt dat er niks gaat gebeuren enzo en dat Hey alleen maar een goede vriendin is, maar ze is ten eerste gwn echt hartstikke knap en ten tweede Wrm kan ze niet ergens anders slapen?
Kyra: ja ik snap je, het zal vast wel niks zijn! Bied je excuses gwn aan dan komt het wel goed.
Val: is goed bedankt!
Kyra: geen probleem Goodnight
Val: Goodnight!

Ik leg m'n telefoon weg en ga weer terug in m'n bed liggen, soms is liefde wel ingewikkeld.

Ik staar al 1 uur naar het plafond, ik kan gewoon niet slapen! Wrm? Geen idee.
Ik sla een diepe zucht en pak dan m'n telefoon van m'n nachtkastje, m'n telefoon is ijskoud, het is ook wel koud In m'n kamer.
Het eerste waar ik heen ga is whatsapp, ik zie dat ik 1 appje heb, en tot mijn verbazing ook nog van dioni.

Dioni❤: Goodnight babe 😘

Hij is zo lief! Ik snap nu eigenlijk wel waarom hij zoveel fans heeft.

U: Goodnight honey❤ can't sleep 😭

Ik leg m'n telefoon weer terug op m'n nachtkastje en ik hoor voetstappen op de trap.. OMG EEN ALIEN!! Oké, Kyra aliens zijn niet echt. Ik stap voorzichtig m'n bed uit en maak voorzichtig m'n deur open. En zie tot m'n verbazing m'n moeder naar haar slaapkamer lopen, op haar tenen. Ik kijk naar m'n wekker en zie dat het 02.04 uur is, als m'n moeder nachtdienst heeft is ze pas om 7 uur s'ochtends afgewerkt, waar komt ze vandaan?? 'Kyra? Ben jij dat?' Hoor ik m'n moeder zachtjes fluisteren...

Verliefd op m'n stiefbroer? Ft BbraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu