POV Kyra.
'Ohw ja dat' ik pak de schoolkrant uit m'n tas en geef de krant aan dioni. dioni begint aandachtig te lezen, hij slikt hoorbaar. ''whatsupp?'' vraagt cass. ''jij bent niet zichtbaar, dus wat maakt het uit' grinnikt kaj. Ik hef m'n schouders. 'Eigenlijk niks, maar ik vond dat jullie het moesten weten, zitten er fans op onze school?' Vraag ik. Jai knik heftig z'n hoofd. 'Jouw zusje!' Roept hij. 'Ja maar dioni is niet herkenbaar, dus dat maakt niet uit toch?'vraagt Sam onzeker, iedereen knikt. 'Dus Frans hw?' Vraagt dioni. 'Ohja' zucht ik. Ik pak m'n Frans boek uit m'n tas en geef het boek aan dioni. 'Drinken?' Vraagt cass. Ik knik,'water alsjeblieft' cass Knikt en loopt naar de keuken van dioni.
Dioni bladert wat door het boek en knikt, 'dit is toch niet moeilijk' grinnikt hij. Ik rol lachend met me ogen. 'Jawel' zucht ik. Dioni klopt op de lege plek naast hem op de bank, als teken dat ik daar moet komen zitten.'Snap je het?' Vraagt dioni. Ik knik tevreden. 'Hoe kan je zo goed in Frans zijn?' Grinnik ik. Dioni heft z'n schouders. 'Het zit gewoon in me' lacht hij. Ik grinnik en drink m'n glas water op.
'Hoe laat is het?' Vraag ik als ik zie dat het buiten al donker is. Cassius kijkt op z'n horloge, '10 uur' zegt hij. 'Zo laat al! Ik ga maar eens, morgen werken' zucht ik. Dioni knikt. 'Bel je wel even als je weer veilig thuis bent?' Vraagt hij terwijl hij me een kus op m'n voorhoofd drukt. Ik glimlach. 'Is goed'. 'Couple goals!' Schreeuwt kaj. Ik rol lachend met me ogen en trek de deur achter me dicht.Ik loop in de kou naar het huis van m'n vader, hij is meer begripvol. M'n moeder behandelt me als een kind van 4! Soms woon ik liever op de maan, helemaal alleen. Geen zorgen, geen school alleen maar rust. Het enige wat ik dan moet missen is dioni, de boys, val en max en natuurlijk niet te vergeten, m'n zusje amber. Ik kijk naar binnen en zie nog licht branden, m'n vader is dus nog wakker. Ik draai de deur open en hang m'n jas op de kapstok. Ik leg m'n tas op de grond, en Loop de woonkamer binnen. M'n vader zit zoals gewoonlijk voetbal te kijken. 'Hoeveel staat het?' Vraag ik terwijl ik naast hem op de bank plof. '2-3 voor feyenoord' zucht hij, ik knik. 'Ik ga slapen, morgen Werken' zucht ik en ik geef m'n vader een kus. 'Welterusten lieverd' zegt hij.
Ik Loop de trap op en loop naar m'n kamer. Ik pak m'n telefoon en bel dioni nog even dat ik weer veilig thuis ben.Ik leg m'n mobiel nog snel aan de lader en ik spring dan m'n bed in, ik ben echt kapot! Ik werk trouwens bij de Starbucks, het is wel leuk want Valentine werkt daar ook! We hebben altijd echt de grootste lol, om meestal eigenlijk helemaal niks. We kregen 1x de leiding omdat de baas weg moest, het liep verkeerd af. Maar omdat de baas ons mag, zijn we niet ontslagen!! Echt chill!
*volgende dag*
'Serieus heeft hij je geholpen met Frans?' Vraagt Valentine terwijl ze de balie schoonmaakt. Ik knik stralend. 'En je snapt het nu ook?' Grinnikt val. Ik rol lachend met m'n ogen en ik help een klant die de Starbucks binnen komt lopen.We hebben nu pauze, en elke pauze krijgen we een gratis drankje, ik pak eigenlijk altijd cappuccino, miss saai, maar wel heel goddelijk!
'Heyy kyra' zegt amber terwijl ze naast me komt zitten. 'Hyy' zeg ik met een glimlach. 'Ik had de schoolkrant gezien' verteld amber, ik slik. 'Srs ik herken die jas van die jongen, maar ik weet niet waarvan ik die jas herken!' Zucht amber. Ik haal opgelucht weer adem. 'Je kent hem wss niet eens' grinnik ik. Wij hebben een paar gebouwen op onze school voor onderbouw en bovenbouw en de niveau's. 'Zit hij bij je op school?!' Vraagt amber enthousiast.
Heyy! Sorry voor lang geen post, maar ik was/ben ziek.😢🤒
Xoxo Kyra
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanfictionKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave