POV dioni
Jasha en ik lopen naar de kamer waar de m&gs zullen plaats vinden. Het is al een tijdje Geleden dat ik met jasha heb opgetreden. De laatste tijd ben ik nogal druk bezig geweest met nieuwe songs voor Bbrave, wat echt heel leuk is om te doen! Maar toch ben ik wel blij dat ik nu weer m&gs heb, ik vind het altijd geweldig om fans te ontmoeten. Ik heb zoveel liefde voor ze! Wat ze allemaal voor ons doen, gewoon geen woorden voor. We lopen naar de kamer en er staan al 2 meiden te wachten. De meiden beginnen allebei te gillen en een van de meiden komt op me af rennen. 'OMG dioni, mag ik een knuffel?' Vraagt ze met tranen van blijdschap. 'Tuurlijk!' Lach ik en ik trek haar in een knuffel. 'Niet huilen' glimlach ik. Ze glimlacht en veegt haar tranen weg. 'Ik heb nog iets voor je!' Glimlacht ze. Ik knik en het meisje pakt iets uit haar jaszak. 'Fruittella!' Grinnik ik. Ze knikt en geeft de 2 pakjes met fruitella aan me. 'Bedankt, maar het had niet gehoeven' glimlach ik. Ik leg ze op de tafel waar we eigenlijk al onze cadeaus neer leggen.We maken nog snel een groepsfoto en de laatste meiden vertrekken. 'Sow Kijk die tafel helemaal vol' lacht jasha terwijl Hij naar de tafel volt met cadeaus wijst. Ik grinnik en pak een flesje water uit de mini koelkast.
'ZING ALLEMAAL MEE ALS JE DIT LIEDJE KENT!!' Schreeuwt jasha boven de gillende meiden uit en zoals ik eigenlijk al had zien aankomen, zet hij one night stand op. Iedereen begint mee te zingen, en er word ook gefilmd.
'Sow, dat was nog eens een optreden' grinnikt jasha terwijl hij naar een flesje water zoekt. Ik knik. Ik kleed me snel om. Ik vind het altijd fijn om gewoon meteen schone, frisse kleren aan te doen.
POV Kyra.
Ik scrol wat door m'n insta homepage. Dioni heeft net een foto geplaatst en al die fans laten echt honderden reacties achter. Soms snap ik niet Waarom hij voor mij gekozen heeft, hij kan eigenlijk toch veel beter krijgen. Toen we net buiten liepen stonden er echt wel knappe fans tussen, en dan kiest hij toch voor mij.
'Heeii sunshine' lacht dioni en hij komt naar me toegelopen, hij drukt een kus op m'n lippen en gaat dan naast me zitten.
'Dioni, mag ik een domme vraag stellen?' Vraag ik. 'Domme vragen bestaan niet' glimlacht hij met een knipoog. 'Oke, Wrm kies je voor mij als je veel beter kan krijgen?' Zucht ik. Dioni lacht. 'Je bent anders dan andere, en je bent gewoon geweldig daarom hou ik van je' glimlacht dioni. Ik bloos.Ik doe de deur achter me dicht en hang m'n jas aan de kapstok, dioni heeft me net afgezet, hij is echt zo lief! Ik loop naar de woonkamer, en dan zie ik een man zitten. 'Mam wie is dit?' Zucht ik. 'Kyra, dit is André, andre dit is m'n dochter Kyra.' Verteld m'n moeder. 'Waar is amber?' Vraag ik. 'Die is met een vriendin afspreken.' Zegt m'n moeder.
Ik zucht en loop naar de keuken. Het gaat gwn veel te snel voor me, ze zijn pas net een maand gescheiden! M'n moeder begrijpt gewoon echt niet hoe dit is voor een kind, ze denkt teveel aan zichzelf, veel te veel. Ik pak een glas water en drink het in een keer op. Ik loop weer naar de woonkamer en plof op de bank. Ik kijk op insta en ik zie dat ik in 5 dingen getagd ben, ik besluit om te kijken waar ik getagd in ben. Het zijn allemaal dioni fanaccs, hoe weten ze m'n insta?? Er zijn wel mooie foto's bij, ik like ze alle 5 en leg dan m'n tel weg en ik ga gewoon doen alsof ik interesse toon. 'Dus heeft u ook nog kinderen?' Vraag ik aan de man die dus André heet. 'Ja 1 zoon van 19' verteld hij. Ik knik.
'Wat wil je later worden?' Vraagt André aan me. Ik antwoord met danseres, ik dans al sinds m'n 4e en ik ben nooit gestopt, en door dat ken ik Valentine ook! 'Leuk! Mijn zoon danst ook' zegt André enthousiast, misschien een beetje te enthousiast. 'Misschien kunnen we een keer met z'n 4e naar een restaurantje?' Stelt m'n moeder voor. 'En amber dan?' Vraag ik meteen. 'Die wil er niks mee te maken hebben..' antwoord m'n moeder, ik eigenlijk ook niet maar als ik dat nu vertel is m'n moeder echt teleurgesteld in me, dus die woorden hou ik even voor me. Ik knik met een fake smile, ik kijk er nu al tegenop.
Waarschijnlijk is die jongen zo iemand die stoer wilt doen ofz, zo zijn de meeste jongens eigenlijk wel, behalve dioni dan, en jasha, en de rest van Bbrave ofcourse..
Maar oké die zoon is dus ongeveer wel even oud als mij. Ben benieuwd!
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanfictionKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave