POV Kyra
'Wat weet ik al?' Vraag ik nieuwsgierig. Ik kijk naar dioni en hij knikt. 'Dat we een boyband zijn.' Verteld kaj. 'Ohw dat!' Knik ik. 'Duss, willen jullie iets te drinken?' Vraagt kaj als hij al opstaat om drinken in te gaan schenken. 'Ja cola alsjeblieft.' Zeggen dioni en ik in koor. Samuel en jai kijken elkaar aan en schieten meteen in de lach 'couple goals!' Grinniken ze. Ik bloos. Couple? We zijn geen koppel..Kaj komt aanlopen met 2 cola in z'n handen en zet die op de tafel neer.
'Dankje' glimlach ik, en kaj schenkt me een knipoog, vanuit m'n ooghoek Zie ik dioni een beetje 'boos' naar hem kijken.. Wrm? Geen idee. Een knipoog is toch niet erg? 'Duss..jij word dioni z'n 233e vriendin?' Grinnikt cass. Dioni kijkt hem met een waarschuwende blik aan. 'Nee gast! Het was 234!, je vergeet Lisa!' Lacht jai. Ik zit er maar een beetje stil bij, wat moet ik hier op zeggen? Bedoelen ze hier mee dat dioni een player is? Want dat zou ik echt niet van hem verwachten! Hij is zooo lief!! En romantisch, en knap! KYRA! Niet wegdromen!Ik kijk op de klok en zie dat het al 22.34 is. 'Boyss ik moet maar eens gaan!' Zeg ik. 'Nee' zegt cass, ik kijk hem met een vragende blik aan. 'We laten je niet om half 12 s'nachts alleen naar huis gaan! Misschien lopen er wel vreemde rare mannen rond!' Zegt jai. Ik grinnik. 'Ik red me wel' grinnik ik en ik sta op. 'Wrm blijf je niet gwn logeren?' Vraagt Sam. 'We hebben genoeg luchtbedden' voegt kaj er aan toe.
Ik twijfel, als iedereen er op school achterkomt, word ik sowieso slet genoemd ofz. 'Ik weet niet hoor' zucht ik. 'Doe het dan voor mij' zegt dioni.
Oké, nu twijfel ik al helemaal, je kan toch geen nee zeggen, tegen zo'n knappe kop! 'Oké, maar dan moet ik wel ff m'n vader bellen' zucht ik. Ik haal m'n mobiel uit m'n broekzak en loop naar het halletje'M'n vader weet het' zeg ik als ik de woonkamer weer binnenkom, oké ik heb gezegd dat ik bij Valentine slaap, als ik zeg dat ik met 5 jongens slaap, komt hij me srs nu al ophalen.. oké het is miss een beetje raar, maar er gaat echt niks gebeuren ofzo, het zijn gwn vrienden meer niet, oké dioni miss wel.. maar dat is niet eens zeker!
'Zullen we de bedden neerleggen?' Vraagt Sam als hij kaj aankijkt. Kaj schud z'n hoofd. 'Nee, laat dat de tortelduifjes doen!' Grinnikt kaj en al snel is hij weer gefocust op FIFA.
Ik rol grinnikend met m'n ogen.
'Kaj doe niet zo irri en help gwn mee' zucht cass.
Kaj slaat een diepe zucht en staat dan op. Hij loopt naar boven en Sam en cass lopen achter hem aan. Oké nu zit ik hier dus met dioni en jai. 'Ik ga wel..' zegt jai ongemakkelijk en hij loopt weg. 'Nee hoeft niet h...' ik kan m'n zin niet eens afmaken en hij is al weg.
Ik zit nu met dioni een beetje 'awkard' op de bank. 'Sorry, ze zijn een Beetje raar' verontschuldigt dioni zichzelf. Ik grinnik. 'Ik mag ze wel hoor' lach ik. Ik zie een kleine glimlach op z'n gezicht verschijnen. 'Kijk die blik moet je houden!! Die is leuk' grinnik ik. Oke, ik heb nu zo'n gevoel dat ik iets fout gedaan heb, dadelijk denkt hij dat ik hem anders niet leuk vind. Maar dat vind ik wel.. lekker bezig Kyra, lekker bezig. Ik draai me gezicht weer naar dioni toe, hij kijkt me nog steeds aan met die mooie glimlach. Langzaam komt hij steeds dichterbij met z'n lippen en z'n ogen sluiten. Niet veel later voel ik zijn zachte lippen op de mijne....onze eerste zoen!!Heyy guys!! Ik wil jullie allemaal stuk voor stuk bedanken! Ik heb namelijk de 500 volgers bereikt op insta! (Fanacc)
-xxx- Kyra
JE LEEST
Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave
FanfictionKyra heeft het zwaar, haar ouders zijn net gescheiden en ze heeft het er erg moeilijk mee, als ze een avondje uitgaat komt ze een interessante jongen tegen.. dioni jurado Gomez Verliefd op m'n stiefbroer? Ft Bbrave