Yine farklı bir yerdeyim. Kaybolmuş ve yalnız. Birinden kaçıyormuş gibi dünyayı delicesine dolaşıyorum, galiba kaçtığım kişi benim. Ben Katie, yıllar önce siktir olup gitmiş bir annem ve hiçbir işe yaramayan mafya bir babam var. (sağ olsun parayı eksik etmez hakkını yememek lazım) Her gece bir başka ülkede, bir başka şehirde, bir başka barda bulunabilme gibi bir özelliğim var. Müziğin bulunduğu her yerde bulunabilirim. Şu hayatta tek güvendiğim şey müzik, o benim hayatım. Hiçbir varlığa vermediğim değeri müziğe verdim, sadece müziğe. Kendimi yalnız hissettiğimde (ki genellikle böyle hissederim) müziğe sığınırım. Ve şuan dünyanın en eğlenceli şehirlerinden olan New York ’tayım. Genellikle sessiz yerler tercihimdir, buraya neden geldiğimi bile bilmiyorum. Beni buraya çeken ve buraya ait hissettiren bir şey var. Kader olabilir mi?
Kader mi? (hahahah hatta hahahahahahahahhahha)Kader falan olamaz burası dünyanın en ünlü şehirlerinden birisi, müziğin ve sanatın hatta dansın sokaklarda yapılabildiği bir şehir beni buraya çeken bu olmalı, kesinlikle bu. Bu şehre adımımı attığımdan beri kendimi daha iyi hissediyorum. Çünkü insanlar gözlerini dikip onlardan farklıymışım gibi bakmıyorlar. Benimde insan olduğumun farkındalar. Uzun bir süre burada yaşayabileceğimi düşünüyorum. Yeni bir hayat beni mi bekliyor?