Dans, müzik, ritim işte bu. Hayat bu. Daha doğrusu benim hayatımın özeti bu. Ben hayatını dansa adamış, dansla yatıp dansla kalkan (şaka yapmıyorum, gerçekten öyle) bir günü bile dans etmeden ya da ettirmeden geçirmeyen ben. Ben Finn. Ailem dans etmemi istemediği için 5 yıl önce evden ayrıldım ve bu eğlenceli şehirde müziğin ve dansın mekânlardan şehrin sokaklarına taştığı bir yerdeyim. Geceleri şehrin en işlek caddelerinden birinde barmenlik yaparak, gündüzleri ise çok sevdiğim mesleğimi yaparak ve en önemlisi aşkı arayıp ta hala bulamayan (maalesef…)hayatındaki tek eksiklik aşk olan biriyim. Bu şehirde bulacağımdan emindim, aslında hala emin sayılırım. Eminim… Benim yerimde başkası olsa çoktan umudunu yitirirdi.(Evet inatçıyım kabul…) Ama bu sefer olacak, olmalı, olsun artık. Okulda olsun barda olsun çevremde oldukça fazla kız var ama hepsi nasıl desem? Buldum! ’’Sıradan’’ Ben de diğer erkeklerden farklıyım demiyorum, ama o kızlar, onlar aynı ve tekdüze diyorum. Lanet olsun!
Başım çok ağrıyor. O lanet olası sarhoş adama parası olmamasına rağmen bir bardak daha vermemeliydim sanırım J. Birde kafa atmasaydım iyi olacaktı. Her neyse bu yıl benim için daha iyi ve farklı bir yıl olacağına inancım var. Her şey benim elimde…