3.BÖLÜM ( KATİE)

103 10 2
                                    

Yeni bir hayat beni mi bekliyor?

            Cevabı kolay fakat cevaplaması zor bir soru. Sokakta boş boş yürüyorum hala yapacak bir şey bulamadım. Bir an önce bu ara sokaklardan çıkıp herkesin bahsettiği fakat benim bulamadığım o lanet olası Times meydanını bulmaya çalışıyorum ama hala bir sonuç yok. Açlıktan geberebileceğim dakikalardayım. Şu anda açlığımı unutturabilecek tek şey biliyorum ve onu duyabiliyorum. Ayaklarım ona doğru yöneliyor, daha fazla ara sokaklara girmek istemiyorum ama içimden bir ses oraya gitmem gerektiğini söylüyor. Ayaklarım içimdeki sesi dinleyerek oraya yönelmeye devam ediyor. Sesin geldiğini düşündüğüm yeri bulduğumda hiç düşünmeden o beyaz kapıyı araladım ve gördüğüm şey kendini müziğin ritmine kaptırmış, müzikle bütünleşmiş biri ve etrafındaki dans tutkunu olduğu her halinden belli olan gençler. Kendimi yavaş yavaş müziğin ritmine kaptırdım ve şarkıyı mırıldanmaya başladım. Sesimi yükselttiğimi fark ettiğimde artık durmak için çok geç olduğunu fark ettim. İçeridekilerin şaşkın bakışlarını gördüğümde içimdeki ses tekrar devreye girip bir daha ayaklarımın götürdüğü yere gitmememi söyledi. Şuan suratımın yandığını hissediyorum.

            Utandım mı ben?

SİYAH CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin