prolog

2.1K 80 12
                                    


Cały czas się źle czułam. Spóżniał mi się okres wiec poszłam do apteki po test ciążowy. Zrobiłam go.
Po 15 minutach czekania spojrzałam na test na którym były pokazane dwie kreski(na dole macie wynik testu)

 Po 15 minutach czekania spojrzałam na test na którym były pokazane dwie kreski(na dole macie wynik testu)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po pół godzinach zdecydowałam się że napisze do Nialla.

Do Nialla:
Masz chwilę żeby wpaść do mnie muszę ci coś ważnego powiedzieć.

Od Nialla:
Pewnie też muszę ci coś powiedzieć.

Do Nialla:
No to do zobaczenia kotku❤❤❤

Od Nialla:
Pa kocham cię myszko😘❤

Po przeczytaniu wiadomości poszłam sobie coś zrobić na obiad. Zawsze sama sobie robię obiad bo moi rodzice zawsze w pracy a po obiedzie zawsze muszę iść po siostrę do pszedszkola.
Dziś nie miałam nastroju po nią iść więc poprosiłam ciocie o to żeby ją odebrała po pracy, ponieważ zawsze kończy pracę o 14 więc ma po drodzę.
Po zjedzeniu obiadu ciocia przywiozła siostrę "Molly" do domu. Zajęłam się ją i póżniej położyłam spać.

O 18:00 przyjechał Niall.
Podszedł do mnie i cmoknął mnie w usta.
*Cześć myszko chciałem ci powiedzieć że z nami koniec -powiedział bez zająknięcia się.
*Co???- odpowiedziałam.
*Wyjeżdżam w trasę z chłopakami na dwa lata.-Powiedział spokojnie Niall i potem wyszedł i już nie wrócił.
Po ułożeniu sobie wszystko co powiedział Niall,poszłam zobaczyć czy Molly śpi,Spała.
Więc poszłam do krainy Morfeusza obudził mnie telefon.                     O godzinie pierwszej w nocy usłyszałam jak telefon dzwoni odebrałam:
Dobry wieczór czy rozmawiam z panią Seleną Gomez?- Zapytał Mężczyzna z telefonu.
Tak przy telefonie. Czy coś się stało- zapytałam zdenerwowana.
Mam dla pani smutną wiadomość, pani rodzice i pani Smith nie żyją- odpowiedział mężczyzna.
Ale jak to się stało? przecież rano z nimi rozmawiałam- zapytałam smutna.
Mieli wypadek samochodowy,przykro mi...
----------------------------------------------------------
Witam to moja pierwsza książka mam nadzieję że się spodoba. Pierwsza część już jutro lub dziś napisze jeśli chcecie.

My Baby N.H.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz