(Na zdjęciu Selena z Molly w szpitalu)
Pani siostra ma i białaczkę pierwszego stopnia.-powiedział lekarz.
Dobrze jutro z samego rana będę. -odpowiedziałam,i się rozłączyłam.Rano godzina 09:00
Molly wstawaj musimy jechać do lekarza.-powiedziałam do dziewczynki.
Okej już wstaje.odpowiedziała dziewczynka.
Dziwne tak szybko wstałaś -zapytałam dziewczynki.
Chcę już mieć to za sobą.-odpowiedziała dziewczynka.Dobra to ja z wami pojadę a Kornelia zajmie się Mają i Weroniką.-powiedział Adam.
Okej a Kornela się zgodziła?-zapytałam Adama.
Tak sama mi to zaproponowała. -odpowiedział Adam.U lekarza:
Dzień dobry my po wyniki Molly.-odpowiedziałam.
Dobrze. Molly musi być w szpitalu bo wyszło że ma białaczkę pierwszego stopnia. -odpowiedziała
Można to jakoś wyleczyć.-zapytałam smutna pani doktor. Tylko chemioterapia pomoże dlatego ma pani jechać z Molly do szpitala już daje pani skierowanie.-odpowiedziała pani doktor.
Napiszę do Kornellii.Do Korneli:
Hej zachwile będziemy tylko pierw zaprowadzimy Molly do szpitala 😞Od Korneli:
Czemu do szpitala co się takiego stało?Do Korneli:
Molly ma białaczkę pierwszego stopnia i musi mieć chemie robioną.Od Korneli:
Ojeju przykro mi pozdrów ją od mnie i ucałuj.Do Korneli:
Dobrze.Dojechaliśmy do szpitala. Wchodzimy do szpitala na dział chemioterapii dziecięcej.
Podszedł do nas lekarz.
Przepraszam ale kobiety w ciąży nie mogą tu przebywać.-powiedział spokojnym tonem lekarz.
Ale to jest moja siostra.-powiedziałam.
Przykro mi proszę pożegnać się z siostrą.-powiedział lekarz.
Pożegnałam się z siostrą i obiecałam jej że będę codziennie dla niej nagrywać film, w którym będę jej pokazywać wszystkie moje dni bez niej i że będę bardzo za nią tęsknie. Powiedziałam jej że kupię jej tableta żeby mogła oglądać co robię.Jak za mną za tęskni to pielęgniarka jej włączy skypa i tam będzie mogła z mną porozmawiać.Adam jeszcze został z Molly a ja poszłam po wanienki(tak zdecydowałam że będą dwie) płyny do kąpieli, pieluchy, pampersy, chusteczki, rożki i ręczniki.
Wanienka dla dziewczynki(na górze👆)
CZYTASZ
My Baby N.H.
FanfictionMam 17 lat niedługo osiemnastka nazywam się Selena mam jedną siostrę Molly. Nie Wierzę zostawił mnie w najgorszym dla mnie dniu. Zostałam sama.