Nu toate poveștile incep la fel. Ce să faci când inima ta bate în 5 locuri, când ești indecisă cu alegerile tale?
La Colegiul Chelsea e rai pentru profesori și iad pentru elevi, dar nu și pentru mine. Chelsea e ca o cutie plina cu băieți frumoși, dar și candidate pentru ei.
Toata lumea se concetreaza asupra tribometrului, în timp ce eu ma holbez pe geam la domnul Kavinsky cum strange frunzele suflate de vânt spre cancelarie.
O mâna se apasă pe banca mea, e profa de fizica. Bleah...o urăsc, parul ei castaniu, manichiura perfectă și ochii negri, te gandești la ea de parca in trecut ar fi fost o fată din "Mean girls", frumoasă și atrăgătoare ,dar cu un suflet de cacao, daca se poate să fie amestecat și cu scorțișoară, ewww.
- La ce-ți umblă mintea, Tanberry? mi se adresează ea pe un ton rece. Mă întreb ce mi-ar face dac-ar știi că mă gândesc la Matew, fiul ei.
- La cum să aflu răspunsul pentru partea aspră a cubului așezat pe tribometru, doamnă Margot, îi răspund eu.Am parut destul de acaparată de exercițiu, nu s-a prins că eram distrasă de la ora ei. S-a sunat și e pauza mare, mă duc cu repeziciune lângă stația de unde se pune muzica, acolo își pierde vremea mereu Matew. Nici nu știu ce-mi place la el. Faptul că e genul ăla " bad boy" sau pentru că e unul din cei mai poulari tipi din școală"
Îmi aranjez bine parul și măresc pasul spre el. Se uită la mine și îi zâmbesc, îmi zâmbește.
- Skye! Mă strigă el pe un ton plăcut.
Mirată că vorbește cu mine, îi raspund:
- Bună, Matew! Nu știam că ești aici.
Normal că știam.
- Mă întrebam dacă ai vazut-o pe Honey...
Simt cum mi se roșesc ambii obraji de parcă aș fi primit o palmă, o palmă bine venită de altfel ca să imi amintesc ca Matew are o iubită care este și în clasă cu mine pe deasupra.
- După ce a ieșit de la fizică, s-a îndreptat spre curtea școlii, îi răspund eu.
Se uită pe geam și îi zâmbește, semn că a vazut-o.
-Mulțumesc, Skye mi-ai fost de ajutor, îmi spune el plecând spre curtea exterioara.Cum pot să fiu așa naivă încât să cred că Matew s-ar uita vreodată la mine?
CITEȘTI
5 crush-uri
RomanceSkye: Ochi albaștrii fermecători, părul șaten cu șuvițe blonde naturale, imaginație deborantă, umor și reacții imprevizibile... Viața lui Skye e pe cale să se schimbe când intră la cel mai bun liceu, Colegiul Chelsea, ca boboacă. Află povestea u...