Capitolul 11

82 20 7
                                    

            Un milkshake e bine venit pentru un sportiv ce vrea să aibă victoria la picioare. Îmi duc paharul la gură și simt gustul de banane, mere și scorțișoară. Sunt gata să câștig. Plec din casă fericită, de parcă aveam deja gloria în mână. Totul se spulberă când îmi dau seama că mi-am uitat ghiozdanul cu echipamentul.

         Ajung la sală puțin întârziată și le văd, mereu vin înainte să se încălzească. Ce vor să arate? Mă duc în vestiar evitându-le.
-Bună! Îmi salut eu echipa.
-Bună Skye! Ești gata să le batem? Mă întreabă Charlotte pregătită.
-Îmi place cum gândești! Îi spun eu cu zâmbetul pe buze.

       După ceva timp intrăm în sală și începem încălzirea. Emma de la echipa adversă, Blake, se uită la mine prin fileu de parcă ar vrea să mă ucidă cu privirea. Nu mă las! Mă uit la ea cu aceeași răutate.

        Meciul începe! Charlotte servește și primul punct e al nostru! Nu am zis niciodată că echipa de la Blake e slabă. De fapt sunt niște adversare pe cinste. Am luat un set, însă ele nu se lasă și ne egalează. La fel se întamplă și cu următoarele două seturi.

        Scorul e 2-2 și urmează setul decisiv de 15 puncte. Eu servesc! Îmi adun toate puterile, arunc mingea în sus și pe ușă intră Dominic. A zis că nu vrea să mă emoționeze, de ce a venit? Inima a început să bată, mâna a început să-mi tremure și mingea s-a dus direct în fileu, punctul e al lor. Măcar de data asta nu i-a venit în cap lui Dominic. Jocul decurge cu suspans. Am gâștigat cu 15 la 8. Nu a fost ușor.

După ce dau palma din respect cu adversarele, fug spre Dominic. Mă ia pe sus sărutându-mă pe frunte. Mă pune jos și scoate din buzunar o cutie cu un colier foarte draguț care imita o minge de volei.

      După ce am câștigat am mai sărbătorit la sală, făcând poze și mâncând prăjiturele pe săturate.

      După ce am câștigat am mai sărbătorit la sală, făcând poze și mâncând prăjiturele pe săturate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Pe ușă apare o fată  brunetă cu ochi negri, îmbrăcată parcă numai din h&m. Se îndreaptă către Dominic și încep să vorbească, ea îl îmbrățișează, iar Dominic se uită spre mine.
-Charlotte vorbim mai târziu, îi zic eu mergând către Dominic.
-Bună! O salut eu pe ea.
              Îmi trage o privire de genul: Cine-i asta?
-Ăă... bună?
-Summer, ea e Skye! Ne face cunoștință Dominic.
-Ah! Poți să-mi spui Samy, sunt fosta lui iubită, îmi spune ea uitându-se în ochii mei.

           Nu mi-a zis de nicio fostă iubită Dominic.

-Ăă.. Summer noi trebuie să plecăm, îi spune Dominic.
-Nu! Nu trebuie, spun eu cu o privire dubioasă.
- Skye, ne-a invitat mama la masă, îmi spune el îngăduitor.

           Ne luăm la revedere de la toată lumea inclusiv Summer care nu a arătat prea entuziasmată că m-a cunoscut.

       Asta a fost și pentru astăzi. Voi posta următorul capitol când voi avea cel puțin 10 steluțe. Vă pup și vă iubesc💚❄.

          

5 crush-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum