Capitolul 3

135 34 2
                                    

         A treia ora din marți e preferata mea. Cobor ușor cu micul meu ghiozdan de sport până în vestiar, unde mă schimb în echipamentul de volei. Faptul ca m-am lăsat de sport pentru a învăța dozează în mine și mai multă energie pentru echipa școlii.

          Sunt gata sa îmi înfrunt adversarele de la Colegiul Blake.   Cândva făceam și eu parte din acea echipă, însă, aici sunt sigură că pot sa dovedesc adevăratele mele aptitudini.

            Intru în sală și ca un reflex privirea imi pleacă direct la Dominic. Un tip înalt și sigur pe el cu niște ochi albaștri deosebiți, însă carisma îl definește cel mai bine. Sincer nu mă deranjează că facem sportul cu 10 B.

          Mi-am propus că astăzi să nu mai rămân în anonimat și să-i vorbesc. M-am băgat la un meci de volei, cum fac mereu, iar el la un meci de baschet, cum face mereu. Era rândul meu, mi-am luat mingea, m-am dus in fundul terenului și am servit cu putere.       
           Cine s-ar fi gândit că din 5 băieți, mingea să aibă o traiectorie perfectă să-l lovească pe Dominic în cap?
         Alerg disperată spre el, însă nu părea prea afectat.
          - Scuze! Chiar îmi pare rău, îi spun eu pe un ton mieros.
   El se uită un timp spre mine și îmi spune:
          - Stai liniștită! Te cred, dar oricum mi-ai sucit mințile, s-a uitat la mine și a inceput să râdă.
    Am schițat și eu un zâmbet, însă mi-aș fi dorit sa fie adevarat ce-a spus.
             - Apropo, sunt Dominic, spune el.
  Logic că știu cine este.
              -Ah! Eu sunt Skye, încântată.
  Imediat se sună și nu mai apucăm să schimbăm o vorbă.

         Ne salutăm în semn de respect și zâmbim din plăcere, apoi plecăm spre vestiare.
            

5 crush-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum