Capitolul 8

129 33 6
                                    

Dimineață devreme în ziua de Crăiun primesc un telefon:

-Alo?
-Crăciun fericit rază de soare!O voce plăcută mi se adresează. Mi-am dat seama din prima cine este.
-Dominic?
-Nup! Moș Crăciun Skye.
-Hahah... Foarte amuzant Dominic.
-Cum ai petrecut Craciunul? Mă întrebă el bine dispus.
-Acasă, cu familia, tu? Moș Craciun?
-Păi am împărțit cadouri peste tot în lume, dar mi-a rămas unul, scrie aici, Skye Tanberry.
-Și când îl primește? Întreb eu curioasă.
-Astăzi când ne întâlnim, spune Dominic hotărât.
-La 14 în fața patinoarului, îi propun eu.
-Nu...adică nu e o idee bună, eu nu știu să patinez, spune el puțin rușinat.
-Atunci am să te învăț eu.
-O.K s-a făcut. Pa rază de soare.
-Pa Dominic.

Mă simt așa de norocoasă că unul din crush-urile mele îmi este prieten. Mă îmbrac destul de bine, dar și frumos. Pornesc spre centru unde se află patinoarul, acolo îl văd pe Dominic așteptându-mă puțin speriat ce-i drept.

-Am întârziat?Îl întreb zâmbindu-i.
-Ai ajuns la fix să mă faci de râs.
-Nu contează asta acum! Poftim e pentru tine, îi spun eu dându-i un cadou.
-Uaaau e un tablou cu noi doi, e superb Skye. Ăsta e pentru tine.
-E superbăă.
Nu am mai primit niciodată o bluză așa de frumoasă. Dacă mă gândesc mai bine niciodată nu am primit o bluză sau un cadou. Părinții mei m-au îngrijit și iubit. Chiar dacă nu am avut o materială foarte bună.
-Ești gata să patinăm? Îl întreb hotărâtă.
-Sunt gata să mă fac de râs! Spune el râzând.
     
          În scurt timp ne-am pus patinele și imediat ce am terminat am intrat pe gheață. A fost ușor. Cu fiecare "pas" Dominic mergea din ce în ce mai repede, mai repede decât îmi imaginam eu.
-Ai zis că nu ști să patinezi! Îi spun eu.
-Se pare că e mai simplu ca mersul pe role, spune el cu zâmbetul pe buze.
      
           După ce am terminat cu patinele ne-am familiarizat cu zăpada și a urmat o bătaie pe cinste, cu zăpadă logic.

       Am mers la un restaurant din apropiere însă când am intrat o chelneriță ne-a abordat.
- Mă scuzați dar nu putem să vă primim așa, ne spune dânsa.

               Dar a fost mult mai bine așa. Am fost la Dominic acasă și ne-am uitat la cel mai romantic film, "The notebook".

5 crush-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum