Parcă aud un clinchet. Un sunet se produce în mintea mea. Îmi este așa de greu să mă trezesc încât este mult mai simplu să-mi pun pătura peste cap. Peste ceva timp se oprește. O secundă mai târziu pornește din nou. Mă trezesc cu greu să închid alarma telefonului setat cu subiectul "Ziua lui Cherry", mă scol repede din pat și mă duc către baie, unde mă aranjez încât să nu îmi dea lumea câte 50 de cenți pe stradă. Sunt gata. Cobor din modestul meu bloc către stația de taxi. Mă urc imediat într-unul după ce ajunf și pornesc către casa lui Dominic unde își serbează ziua Cherry. Ajung cu bine și scot banii ca să plătesc.
-10 dolari domnișoară, îmi spune el pe un ton plictisit.
10 DOLARI?! Am eu 15 ani dar nu-s proastă.
-Poftim? Îi spun eu pe un ton agresiv.
Dominic văzându-mă pe geam, fuge repede spre mine și îi dă șoferului banii ceruți. Acesta pleacă brusc bolborosind.-Ce?! Dominic de ce-ai făcut asta? Îl întreb eu indignată.
-Pentru că nu merită! Nu merită stresul și timpul nostru Skye! Timpul le rezolvă pe toate, îmi spune el îmbrățișându-mă.Ajungând în casă o văd pe Cherry strigând și alergând spre mine.
-Skyeeee!
-La mulți ani Cherry! Îi spun eu entuziasmată.
La capătul holului cel mare apar două siluete. Sunt părinții lui Dominic.
- Bună Skye! Am auzit multe despre tine! Spune doamna Fletcherr zâmbindu-mi.
-Mamăă, o oprește Dominic revoltat.
-Sper să vă distrați la mica noastră petrecere, Cherry a ținut mult să vi, îmi spune tatăl lui Dominic.
Imediat îi dau cadoul lui Cherry. Ea îl despachetează rapid și îl probează.
-Skye! Mulțumesc e super, îmi spune ea îmbrățișându-mă.
-Îți stă perfect Cherry, e un plover super, îi spune Dominic complimentând-o.
După ceva timp am mers spre petrecere. Am deschis ușa care ducea spre camera oaspeților și mi-au sărit în față o mulțime de fete îmbrăcate în tutu într-o varietate de culori curcubeu. Și o masă cu dulciuri la fel de colorată.La ce se referea domnul Fletcherr când a zis "mica noastră petrecere".
M-am distrat alături de Cherry și prietenele ei în tutu. Deodată se aud niște pocnituri, toate fetele erau speriate inafara de Cherry care a strigat:
-Artificiile! Daaaa.
Toate fetele au ieșit în curtea exterioară cu păturile pe ele. La fel am facut și eu. O mână mă atinge pe spate. Mi-am dat seama că e Dominic.
-Îți place Skye? Mă întreabă el curios.
-Wow e minunat cadoul pentru sora ta Dominic! Îi spun eu acaparată de luminile împrăștiate pe cer.
- Nu sunt pentru sora mea Skye.
Atunci s-a uitat în ochii mei, iar sarutul ce a urmat nu poate fi descris nici în versuri și nici în proză, poate doar printr-o înșiruire de cuvinte fără logică: dăruire, savoare, romantism, emoție, pasiune și teama de a nu pierde clipa.
CITEȘTI
5 crush-uri
RomanceSkye: Ochi albaștrii fermecători, părul șaten cu șuvițe blonde naturale, imaginație deborantă, umor și reacții imprevizibile... Viața lui Skye e pe cale să se schimbe când intră la cel mai bun liceu, Colegiul Chelsea, ca boboacă. Află povestea u...