Ca în orice vineri,urcăm spre sala de festivități. Mă așez în colțul din dreapta, sus.
Am traiectorie perfect diagonală pentru a-l vedea pe Dominic, însă nu e acolo și nu e genul de băiat chiulangiu.
-Ce faci, Skye? mă întreabă el răsărind pe un scaun în stânga mea.
-Dominc?! Ce cauți...adicăă...tu stăteai...voiam să zic că fac bine, tu? îi răspund eu pe un ton nesigur și bâlbâit.
-Liniște! spune domnul McDyan stând pe scenă. Luați loc și găsiți-vă câte un partener.
Atunci Dominic s-a întors spre mine, iar eu am avut același instinct.
-Ăăă...parteneri? Mă întreabă el ridicând din sprâncene.
-Parteneri, îi spun eu schițând un zâmbet.Ora a trecut destul de repede, însă nu voiam să se termine. Am coborât scările spre clasă și l-am văzut pe Scott Miller, deja picioarele mele au început să tremure.
-Hey! mă salută Larra făcându-mi semn sa vin spre grupul ei, în care se află și Scott.
-Bună, eu sunt Skye, încântată.
-Skye? Mă întreabă Scott. Tu ai fost in tabăra de teatru de anul trecut, nu-i așa?CEEE? SCOTT MĂ ȚINE MINTE! E UNUL DINTRE CEI MAI POPULARI BĂIEȚI.
-Ăă...da, îi răspund eu neinteresată.
-Super, eu sunt Scott, am fost si eu acolo. A fost super piesa voastră, îmi spune el zâmbind.
Lara, văzând că vorbeam cu Scott, s-a facut ca o sfeclă la față.
-Lara, ai pățit ceva? O întreabă el.
-Mă doare genunchiul și mi-am uitat hanoracul în sala de sport, te poți duce tu? Scott?
Aprobă din cap și îmi spune:
-Skye, vorbim mai târziu.
Nu spun nimic, zgâlțâi din cap și îi zâmbesc.Larra așteaptă ca el să plece și îmi spune calm, dar pe un ton apasat:
-Dacă tu crezi că poți să intervi în relația mea cu Scott, te înșeli amarnic, Skye Tanberry.
În primul rând, CE RELAȚIE?!?
În al doilea, rând credeam că Lara îmi este prietenă,chiar că m-am înșelat amarnic.Fără să zic nimic mă duc spre clasă. Acolo îl văd pe Scott care se întorcea cu hanoracul în mână.
-Unde pleci, Skye? Mă întreabă el.
Să îi spun adevărul sau să nu mă mai stresez și să o las pe Larra să viseze?
-Trebuie să ajung la doamna Drexler pentru pregătire.
Și ne salutăm în mers.
CITEȘTI
5 crush-uri
RomanceSkye: Ochi albaștrii fermecători, părul șaten cu șuvițe blonde naturale, imaginație deborantă, umor și reacții imprevizibile... Viața lui Skye e pe cale să se schimbe când intră la cel mai bun liceu, Colegiul Chelsea, ca boboacă. Află povestea u...