Ughhh....școală. M-am săturat! Mă scol domol din pat și mă duc spre baie. Mă spăl pe dinți, pe față, pe mâini, apoi îmi aplic masca din argilă cu ulei. Mă clătesc repede și mă îmbrac. Niște blugi skinny sunt perfecți pentru ziua asta cu soare. Nu ar strica și un hanorac. Negru? Vișiniu? Hmm...vișiniu!
Pornesc din casă repede pentru a nu întârzia iar la ora Doamna Jonrne. Ajung în clasă fără să fiu văzută de profesori. Însă pe geam îl văd pe Dominic la colțul fumătorilor de vorbă cu Matew. De ce stă acolo? E și jumate, iar profa n-a venit. Mă duc spre ei! Mă observă venind din stânga, iar Dominic ascunde țigara.
- Nu mi-ai spus că fumezi, mă adresez eu lui Dominic pe un ton calm.
- Ăă...urma să-ți spun Skye, îmi spune el bâlbâindu-se.
De ce se comportă de parcă aș fi o doamnă ce vine cu inspecția? De ce se ascunde de mine?
- Skye, ni ați făcut ora, nu? Adică e consiliu profesoral, mi se adresează Matew încercând să schimbe subiectul.
Fără să zic nimic îmi întorc spatele și plec. Dominic aleargă după mine și îmi spune:
-Voiam să-ți spun Skye! Matew ne-a invitata la petrecerea de ziua lui, la el acasă.
Eram prea supărată ca să scot un sunet, cu toate că petrecerea suna destul de bine.
Plec spre clasă în tăcere, iar pe coridor mă întâlnesc cu Shawn. Văzându-mă supărată întreabă.
-Skye? Ce-ai pățit?
-Nimic! Îi răspund.
Nu am putut să mă controlez în clipa aceea, emoțiile au izbucnit și lacrimile au curs, așa că m-am dus către Shawn și l-am îmbrățișat. Aveam nevoie de un umăr pe care să plâng, la propriu.Ziua a decurs într-un mod obișnuit, înafară de plânsete. M-am gândit că ar trebui să îmi fac apariția la petrecere, adică nu aveam nimic de pierdut.
Ajung și deja îl văd pe Dominic ce vine spre mine.
-Mă bucur că ai venit, dacă știam te luam eu, îmi spune el.
-Am venit cu un taxi, mulțumesc. Îi spun politicoasă.
Nu mai schimbăm nici o vorbă, de parcă nici nu am fi iubiți. Mă îndrept către Charlotte, care era lângă fântâna cu ciocolată. Stau o vreme de vorbă cu ea, câteodată simt că Charlotte e ca o mamă pentru mine. Niciodată n-am avut un B.F.F, dar cred că ea îmi este unul dintre cei mai buni prieteni.Se face destul de târziu și îl văd pe Dominic cu un pahar de bere în mână, clătinându-se. E beat sau ce? De când bea el? Mă duc ușor pe vârfuri către masa cu dulciuri încât să nu mă vadă. Se ceartă cu un tip, nu îmi dau seama cine e. Dar lângă el e Summer. Merg puțin mai în față și stau în spatele unei statui. Cine are statui în casă??
După ce se termină cearta, Summer se aruncă în brațele lui Dominic și încep să se sărute.
Nu a curs nici o lacrimă pentru că încă eram în stare de șoc. Nu știu de ce dar am facut o poză, poate să-mi aduc aminte că el nu e de mine de fiecae dată când mă gândeam la el. După ce termină scârboșenia aia pe care ei o numesc sărut. Dominic mă vede, apoi se uită direct la Summer. Am plecat imediat, iar el nici măcar nu a alergat către mine ca într-un film romantic și clișeic.
Mă duc iar lângă fântână la Charlotte, dar era și Shawn. Au văzut amândoi ce s-a întâmplat. Fără să spunem ceva legat de asta, ne hotărâm că e vremea să mergem spre casă. O conducem mai întâi pe Charlotte, care stătea cel mai aproape de casa lui Matew, iar eu rămân cu Shawn, încercând să vorbim despre total alte chesti decât ce s-a întâmplat în seara asta. Mă conduce spre casă.
-Mulțumesc pentru tot, Shawn.
-Să te faci bine, îmi spune el dând ușor din cap și zâmbindu-mi fals.
CITEȘTI
5 crush-uri
RomanceSkye: Ochi albaștrii fermecători, părul șaten cu șuvițe blonde naturale, imaginație deborantă, umor și reacții imprevizibile... Viața lui Skye e pe cale să se schimbe când intră la cel mai bun liceu, Colegiul Chelsea, ca boboacă. Află povestea u...