Pe 13 ianuarie la prima pauză mergeam spre cabinetul de chimie în timp ce o voce cu un caracter divin mă strigă nu am mai auzit-o până acum. Mă întorc brusc și-l văd.
-Skye, așteaptă-mă, îmi spune Shawn oprindu-se din alergat.De unde îmi știe numele Shawn, nu am vorbit niciodată deși mi-am dorit asta.
-Ăă...da? Îi spun eu dezinvoltă.
-Voiam să îți mulțumesc că ne-ai dat învitația ta la balul de luna trecută, îmi spune el scărpinându-se-n cap.Sunt chiar fericită că i-am dat învitația, a fost o noapte de vis alături de Dominic.
-Cu plăcere, îi spun eu nu prea interesată.
-Oricum voiam săăă...ăă adică vreau să spun că...
-Ce?! Îl reped eu.
-Voiam să te întreb dacă vrei să ne plimbăm puțin după școlală, îmi spune Shawn pe un glas timid.
De când Shawn mă place? Oricum chiar dacă îl plac, adică vreau să spun că îl plăceam eu acum sunt prietenă cu Dominic.
- Ăă...nu erai împreună cu Carter? Îl întreb suspicioasă.
-Nu am fost niciodată! Neagă el.
Wtf cum niciodată?! Mă rog nu prea îmi mai pasă.
-A... Îmi pare rău Shawn dar trebuie să merg la h&m să-mi cumpăr haine de iarnă, îl refuz eu.
Ce haine?!? Am patru șifoniere pline cu haaine.
- Atunci pe altădată, pa Skye.
-Pa, îi spun eu fără să-i pronunț numele.Ies de pe porțile scolii și îl văd pe Dominic cum mă așteaptă cu un trandafir în mână.
- Bună rază se soare, mă salută el dragăstos.
-Dominic, nu trebuia. Îi spun eu luând trandafirul în mână.
-Sunteți două flori frumoase, mă complimentează el.
Plecăm ușor spre stația de autobuz unde ne întâlnim cu sora lui mai mică, Cherry.
-Dominic!! Strigă ea alergând spre el și sărindu-i în brațe.
-Cum a fost la școală Cherry?
Ea fără să îi răspundă se uită spre mine și întreabă.
-Ea e iubita ta?
Dominic se uită spre mine de parcă ar vrea să-i transmit telepatic dacă sunt sau nu.
-Cherry, ea este Skye, o prietenă de la școală, îi răspunde el făcându-ne cunoștință.
- Bună Cherry! O salut eu entuziasmată. Îmi face cu mâna și îmi zâmbește.-Am o surpriză pentru voi două, ne spune Dominic entuziast.
Nu spunem nimic și îl urmăm, păream ca o familie fericităÎn scurt timp ne urcăm în tren și mergem spre un oraș apropiat unde ne petrecem aproape toată ziua.
Spre seară mergem pe un bloc de 5 etaje și privim apusul. Cherry se joacă cu noua ei păpușă în timp ce eu și Dominic stăm îmbrățișați.- Te iubesc Skye Tanberry, îmi declară el iubirea sărutându-mă pe frunte.
- Și eu Dominic!Vă mulțumesc încă o dată că m-ați urmărit. Aștept comentariile și părerile voastre. Vă îmbrățișez💗
CITEȘTI
5 crush-uri
RomanceSkye: Ochi albaștrii fermecători, părul șaten cu șuvițe blonde naturale, imaginație deborantă, umor și reacții imprevizibile... Viața lui Skye e pe cale să se schimbe când intră la cel mai bun liceu, Colegiul Chelsea, ca boboacă. Află povestea u...