Capitolul 5

111 32 1
                                    

        Este aproape 12 si un sfert, iar eu aproape nici nu m-am ridicat din pat. Trebuie sa fiu gata pana la si jumate ca să-l pot întâlni.

         Cobor repde să nu întârzi și-l văd pe geamul de la ușă stând în picioare, așteptându-mă. Ies cu grație de pe ușa blocului și strigă:
-Skye, bună.
       Nu scot nici un sunet și fără nici o ezitare sar în brațele lui.
-Mi-a fost dor de tine, îi spun eu.

        Brad a fost la un schimb de experiente în Franța, 6 luni fără el a fost ca o veșnicie pentru mine, dar din fericire a luat sfarșit.
-Și mie Skye, mi-am dat seama cu e să trăiești fără cea mai tare vecină.
          Vecină? Doar atât?

     Blocul lui Brad e chiar în fața mea. Obișnuiam să ne jucăm împreună în fața blocului. Am învățat să facem totul împreună: Să mergem pe role, pe bicicletă, pe skate însă asta nu ne-a ieșit.
-Mergem la  'Didi' pentru că în Franța nu se compară ciocolata caldă de aici cu cea de acolo.

       În timp ce mergeam spre 'Didi', Dominic trece pe lângă noi. Mă salută, îl salut, îi zâmbesc, nu-mi zâmbește. Ce s-a întâmplat?! Are probleme acasă sau ce?
    
        Brad e genul de băiat perfect pentru mine: are păr castaniu și un zâmbet perfect, însă corpul lui lucrat mă dă mereu pe spate. E PERFECT. Este singurul băiat cu care aș avea adevărate șanse.

      Mi-a luat un tricou superb din Franța. Îi sună telefonul, însă nu-i același ringtone ca la restul. Îi răspunde, dar începe să vorbească în franceză, iar eu nu știu francezăăă..ugh...disper. Trebuia sa fiu mai atentă la ora domnișoarei Sergot. După ceva timp aud câte un "Je t'aime" din partea amândurora și închid, apoi văd cine l-a sunat: *Clara 💛💏*. S-a uitat cu părere de rău la mine, apoi și-a dat privirea în jos și am înțeles. Toate șansele mele s-au spulberat.

          Cine-i Clara?

  Încerc să nu mă îngrijorez, o relație la distanță nu ține prea mult. Pe cine păcălesc eu? Sunt îngrijorată!

      După ce am terminat ciocolata caldă ne-am întors spre casă, dar am vorbit numai despre trecut și nu momente actuale sau ce o să facem de acum încolo.

5 crush-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum