Del 2

2K 58 2
                                    

Jag visste inte vad jag skulle göra men jag blev inte kär. Han var snygg men inte rätt typ. Jag drog bort ögonen och fortsatte gå.

När vi kom närmare ingången till gallerinan så hörde man massa tjejer som skrek.

"Snälla Julia kan vi inte åka någon annan stans jag orkar inte men allt skrik"

"Nej vi ska va här och du borde ju va van med det."

"Ja det är därför jag vill gå." Vi gick in och det första man såg var Felix.

Fan den där jävla bilden igår och sen skrev han I love u på Twitter. Kan dom inte bara fatta att vi inte har något! Han kom närmare och dom skrek att vi skulle kyssas, han bet sig i läppen men jag putta ifrån han

"Idiot!!"

"Vad har jag gjort?"

"Felix förfan du vet att bilden var fejk." Skrek jag till han.

"Men mina känslor för dig är inte fejk."
Jag stanna till och titta upp på han sen bröt jag ut i skratt.

Haha Felix Sandman som flera 1000 tjejer var kär i säger rakt framför foooers ironiskt eller inte att han gillar mig. Jag kunde inte sluta skratta så Julia fick dra med mig.

Vi gick igenom affärerna i gallerian men vi hitta inget som vanligt.

"Är ni hungriga?" Fråga Andre eller vad han hette.

"Som fan Subway?"

"Ja"
Vi gick och beställde och sen satt vi oss vid bordet.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Min mobil durra till och det va Ogge.

"Du jag sticker på fest hos Oscar ikväll så säg inget till pappa."

"Den där har ett namn, Aja skit i vad du hade lovat." Svara jag och tänkte på hur fan det skulle gå på dansen?

Ja man fick ta med sig en person så att det inte skulle bli så trångt där inne för jag skulle prov dansa till Selenas Turné. Hon hade hittat ett klipp på mig på youtube och hons manager hade kontaktat mig och ca.20 till här i Sverige och nu ska jag prov dansa.

Jag stack hem och klockan var 1 så jag gick upp på rummet och övade dansstegen.

Plötsligt öppnades dörren från badrummet, jag hoppade till och såg att Ogge kom ut.

"Fan va du skräms skulle inte du på fest?"

"Jo men det blir fler fester än se sin syrra prov dansa för Selena."
Jag blev så glad av att han hade valt mig framför sina kompisar och sin tjej.

"Haha följer du med för att jag vill eller för att se Selena?"

"Haha dig såklart"
sa ha och putta till mig.

Det var bara 3timmar kvar tills jag skulle stå där på golvet och dansa till Selenas musik och veta att hon tittar på mig.

Jag vet inte om man kan vara mer nervös än mig. Jag är ett stort fans av hon och sen står man där några meter ifrån mig.

"Ähm får jag se när du dansar så kanske jag kan hjälpa dig?"

"Haha Aja du kan ju det iallafall."

Nästan syskon (the fooo)Where stories live. Discover now