**Ogge perspektiv**
Jag kom hem till Julia och möttes av en kyss. "Ogge är du hungrig?" "Aa"
Vi gick och gjorde mat och när vi skulle äta så ringde det på min mobil. Det var Daff som sa att jag skulle komma till studion direkt. Jag gick och tog på mig skorna och pussa Julia snabbt i panna.
Jag vet inte men han lät arg på något sätt eller ja han lät inte som vanligt. Jag tänkte inte mer på det och kom fram till studion. "Eyyo baby boy." Hörde man Felix skrika från inspelning studion. "Hahah." Vi spela in en ny låt och var där ungefär 3timmar utan att ta någon paus eller något. Det var skönt att inte behövs tänka på Felicia visst är jag stolt över att hon är just där hon har kommit men jag vet att jag kommer sakna hon för hon betyder lika mycket som grabbarna. Vi hade tagit paus och satt oss och spela fifa. "Ogge kan jag prata med dig?" "Mm visst."
Jag gick ut till Daff som såg på mig med den där frågande blicken.
"Fråga bara så vi blir av med det."
"Du har verkat nere dom senaste dagarna, vad är det?" "Felicia men jag vill inte prata om det så om du vill veta fråga grabbarna!"
**Felicia perspektiv**
Jag sitter på flyget med mamma eller ja jag kan inte sitta still för det pirrar så mycket när jag bara tänker på vad jag ska få göra. Jag blev glad men ändå kan jag inte lita på att Ogge kommer ringa.
**Felix perspektiv**
"Ska ni med till grönan ikväll eller ska vi tänka på att hon har åkt? Jag är faktist också ledsen men det blir bättre om vi gör något!" Man såg att dom tänkte ett tag innan dom svara "visst varför inte." Omar fick något jävla spel och och ställde sig upp och twerka.
Alla ramlade ur soffan av skratt och vi låg säkert 10min på golvet och grät av skratt medan Omar fortsatte.
"Grabbar ni verkar bara trötta vi slutar för idag." Sa Daff inifrån studion.
Vi tog på oss skorna och åkte till grönan. Vi åkte allt från te-kopparna till frittfall. Omar grät och skrek och vi andra satt och skratta.
CITEȘTI
Nästan syskon (the fooo)
FanfictionFelicia är en tjej på 15år och har en bonus bror som kallas Ogge. Hon flyttade till Stockholm med sin mamma för några år sedan. Nu bor hon i samma rum som Ogge och dom är väldigt nära som syskon.