Del.21

1.1K 29 1
                                    

*Ogge Perspektiv*

Det kändes skönt att hon hade en annan där så jag slapp säga varför och allt, det var inte konstigt att hon hade en annan där så som jag har varit mot hon. Jag hade inte slagit hon eller varit otrogen eller så men jag har varit konstig mot hon.

Jag gick till studion för att få vara ensam. När jag öppnar dörren står såklart Omar innanför och tittar vem som kommer. "Eyyo vart fan har du varit?"

"Hos Julia"

"Ojoj gjorde ni något då."

"Ja det blev slut mellan oss"

Då tittade Felicia ut och blev helt röd i ansiktet.

"Varför?" Sa Omar och tittade as konstigt på mig.

Jag såg att Felicia inte ville att jag skulle berätta så som det var.

"Hon låg med nån jävla Liam"

"VA Och du är inte ens ledsen?"

Jag gick till Felicia och viska "ska vi berätta?" Och hon nickade till svar.

"Omar du berättar inte ens till Felix eller Enis!"

"Okej okej"

Vi gick in och satt oss i soffan så ingen kunde höra oss.

"Okej jag gillar typ Felicia och om man gillar någon annan än sin tjej då blir det problem. Så jag gick till Julia och skulle berätta men det behövde jag ju inte.

"Men du gillar ju hon och jag gillar många" sa Omar.

"Jag mer än gillar henne" sa jag och kysste henne länge.

Det bara pirra i kroppen när jag kysste hon. Det var som om jag aldrig hade kysst någon förut, jag är kär riktigt jävla kär.

*Omar perspektiv*

Det kändes som att de kysstes i en evighet och jag satt där. Det kändes inte bra när jag såg dom två tillsammans.Dom bor ihop som syskon och är kära i varandra.

Dörren öppnades och det var Daff.

Hans blick gick direkt ner på Ogge och Felicia som höll hand.

"Jag vet inte om det där är så smart men Ogge du är 16så du ska kunna bestämma själv" sa Daff.

*Felicia perspektiv*

Vi gick till gallerian.

Det kändes som ett helt Zoo i magen när jag tittade på Ogge. Men mamma då? Vadfan ska va göra?

"Ogge snälla får jag prata med dig?"

"Visst"sa han"

Vi gick in på en toa. Ja kanske inte bästa stället att vara på men vi ville inte att massa tog kort på oss.

"Ogge hur ska vi berätta det här får våra föräldrar?"

"Jag vet inte men vi kan inte låssas att gå här och bara vara kompisar."

"Nej jag vet" jag kysste hans mjuka läppar och våra tungor möttes. Vi gick ut ur toan och hållde hand.

Felix och Enis kom fram springandes när de såg oss. "Wow vad händer här?" Sa Felix och tittade på oss.

"Haha inte väntat eller?"

"Inte direkt"

Vi fortsatte gå och vi bestämde oss för att gå till Felix. När vi gick in hos han så gick Ogge bakom mig och la sina händer om mina höfter. Såklart blev vi

Störda av Omar som kom in springande och skrek att han skulle dö...

Nästan syskon (the fooo)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang