Ve şarjı %21 olan telefonumda haberlere girdim. Saçma magazinler, duygulu senaryolar ve şizofrenik haberler ! Buldum. Hızlıca göz gezdirirken bir yandan da çıtır küçük kızarmış ekmekleri peynir sosuna batırıp yiyordum. Domuz eti dışında yalnızca atıştırmalık vardı. Veee yoktu ! Kazalar sayfasındada yoktu .Yinemi ! O bilmem kaç tonluk uçak ortalıkta yoktu ! Ve çocuklarda , bende, yolcularda... Ne olmuştu ? En azından haberi çıkmalıydı. Ama o bile yoktu. Uzunca bir süre yemeğimi yiyip olanları sindirmeyi bitirdikten sonra canım sıkılmıştı.
Hemen kırmızı bir kazak ve siyah bir kot pantolonu üstüme geçirip makyajımı yapmıştım. İlginç olansa bunları yalnızca altı dakikada yapmıştım. Çantamı ,kartı ve montumu alıp dışarı çıktığımda havanın ilginç bir şekilde sıcak olması beni şaşırtmıştı. Kapıyı açıp montumu yere fırlattım ve tekrar yoluma devam ettim. Bu sefer tarihi yerleri falan gezmeye karar vermiştim. Bir kaç turisti takip edip tura katıldığımda gerçekten iyi bir karar verdim diye düşündüm. Tur bitince kendime yemek ısmarlamaya karar verdim. Ve bu yemek piknikti ! Belki yeşillik alan bulup birkaç şey atıştırabilirdim. Hemen bir markete girdim ve kendime bir sınır koydum. Önce ekmek reyonundan birkaç kruvasan almaya karar verdim. Tabii bunlar hazır değildi. Neyse işte sonra dondurulmuş etler bölümüne gidip birkaç sosis aldım. Ve gözüm muzlara çarpmıştı ! Ben muza BAYILIRIM. Hemen 2 salkım alıp poşete koydum. Birkaç tanede cherry dometes aldıktan sonra kasaya doğru yürüdüm . Tabii ki içecekleri unutmuştum. Sanırım bunu bir kafeden alabilirdim. Herşeyi poşete yerleştirip parayı ödedikten sonra bir miktar daha param kaldığını farketmiştim. Bunları da cebime atıp kafeye doğru yürümeye başladım. Kağıt bardakta çayımı alıp giderken pikniğimi burada yapabilirim diye düşünüp çalışanlardan izin aldım ve yer bulma konusunda rahatlamış oldum. Herşeyimi masaya dizip yemeye başladım. Karnım o kadar doymuştu ki bir süre dışarıyı izleme bahanesi ile oturmuştum. Kendime geldiğimde bir pasta almaya karar verdim. Krokanlılara bayılırdım. Vitrine bakıp tam istediğim pastayı aldım ve çöpümle birlikte otele doğru yürüdüm. Hava bayağı kararmıştı. Eve vardığımda ilk işim çöpü boşaltmak ve lavaboya girmekti. Banyo yapmalıydım. Su kullanımı ücretsizdi. Ve bende jakuzide keyif yapmaya karar vermiştim. Herşey ne kadar hızlı gelişiyordu. Ama çabuk atlatmıştım.