(Belki biliyorsunuzdur, hesabım kapanmıştı. Profilimde ve bütün hikayelerimde sorun var, o yüzden tekrar yayınlıyorum.)
LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN.
Hepinize merhaba Ricilerim ve Ticilerim,
Öncelikle bunu bölüm sananlardan özür diliyorum. Tenimdeki İmza'nın kitaplaşması, ilham sıkıntısı, ailevi, özel ve okul sorunları derken uzun bir zamandır bölüm yazamadım. Ama merak etmeyin, altıncı bölüme başladım. Aslında çok önceden başlamıştım bölüme ama bazı sağlık sorunları nedeniyle yarıda kesmek zorunda kalmıştım. Neyse ki o sorunlar geride kaldı ve artık kaldığımız yerden tam gaz devam edeceğiz.
Bu bölümü Tenimdeki İmza'nın kitaplaşmasıyla ilgili ayrıntılı bir duyuru yapmak için yayınladım. Kitabımızın çıkmasına günler kala her yerden kitapla ilgili sorular alıyorum. Ruhumdaki İmza'yla Tenimdeki İmza'nın okurları hemen hemen aynı olduğundan ve soruların hepsine yetişemediğimden sıkça sorulan soruları bir araya getirdim ve bir soru-cevap yapalım dedim. Lafı uzatıp sizi sıkmadan başlıyorum.
Kitap ne zaman çıkacak?
Aslında ben kitap anlaşmasını imzalayalı 2 yıla yakın bir zaman oluyor, biliyor musunuz? Geçen sene hatta belki ondan önceki sene çıkması gerekiyordu kitabımızın. Ama ben size hep söylediğim ve daima da söyleyeceğim gibi bu yola sizinle çıkmışken sizi yarı yolda bırakmak istemedim. Bu yüzden sırf anlaşmayı imzaladığım günden bu güne kadar 19 bölüm daha yazdım sizler için. Yarıda kesebilirdim ama devam ettim. Çünkü yolun en azından sonuna kadar birlikte yürümek istedim sizlerle, tek başıma değil.
Ve yürüdük.
Sonuna kadar birlikte yürüdük ve sona geldik.
Kitabımız 11 Ocak'ta internet sitelerinde satışa açılacak, 12 Ocak'ta da Türkiyeye dağıtımı yapılacak ve D&R ve benzeri kitap evlerinden ulaşabileceksiniz. Hangi yayınevi olduğundan birçok defa bahsetmiştim ama aslında ama bazen gözden kaçabiliyor o yüzden onu da yazayım, yayınevimiz Epsilon Yayınevi.
Kitap kapağı nasıl olacak?
Üç boyutlu hali;
Bu da açık hali;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ İMZA (İMZA SERİSİ #0.5) [ASKIDA]
RomanceO, Su'ydu. Bense, Su'ya âşık olan deniz kızıydım. Mavide boğulmamız kaçınılmaz, sakınılamaz ve men edilemezdi. NOT: RUHUMDAKİ İMZA'YI OKUMAK İÇİN TENİMDEKİ İMZA'YI OKUMANIZ GEREKMEZ.