~6~

5.2K 203 6
                                    

    În aproximativ 30 de minute am ajuns la el acasă. N-am fost surprinsă văzându-i casa. Imensă ca și ura sa.
Majordomul sau un alt angajat mi-a luat bagajele, apoi am intrat în casă.
Pereții sufrageriei sunt roșii deschiși, mobila este din piele.

        — Aceasta este camera dumneavoastră, îmi spune majordomul.

    Bineînțeles că și camera este imensă. Draperiile trase îi dau o înfățișare stranie. Pereții camerei sunt roz.
Perfect, urăsc rozul.
Patul imens tronează în mijlocul camerei. Lenjeria este albastră cu dungi negre. Lângă pat este măsuță cu lampă. Pe perete, lângă ușa de la baie, există o oglindă uriașă.

    Am mai stat câteva minute să mă uit la mobilă, apoi am intrat în baie. Mă așteptam să fie mică, dar de fapt e spațioasă. Oglinda imensă era deasupra chiuvetei-se pare că stăpânului casei îi place ca lucrurile să fie cât mai mari.
Mai departe puțin se afla cabina de duș, iar la 3 metri în dreapta se afla cada. Mă întreb de ce naiba se află cada acolo dacă există o cabină de duș? Mi-am risipit gândurile căci am auzit vocea Monstrului:

       — Prințeso, nu te mai ascunde. Ți-a venit prințul. Hai, ieși să te vadă.

   Și am ieșit spunându-i ironic :
      — Și unde îmi este prințul? Eu nu-l văd.
      — Este chiar în fața ta. Nu-ți recunoști prințul? Credeam că o femeie satisfăcută recunoaște bărbatul ce a făcut-o să se simtă divin.
         — Tu, prințul meu? Iar eu satisfăcută? Te-ai lovit la cap? Ah, nu. Doar ești beat. Duhnești a alcool, pleacă.
      — Prințesica mea, vino la mine. Am nevoie de tine. Am nevoie să te simt.
      — Serios? Ieși!

    Dar el se aproprie, nu vreau asta, oprește-te!!

     N-am apucat să-i spun asta, căci a început să mă sărute.
Nu mă înțeleg. De ce nu întrerup sărutul plecând? De ce îmi place?

     Dar după nici 2 minute în care ne-am sărutat, el m-a împins în pat urcându-se pe mine.

       — Nuu, lasă-mă. Nu pot, nu acum. Te rog.

     Da' eu la ce mă aștept? Să se dea jos de pe mine și să-mi spună că îi pare rău pentru ceea ce îmi face?

    A început să-mi rupă hainele, super, am rămas doar în chiloți și sutien.

     În câteva secunde m-a întors și mi-a dat jos sutienul.
M-a întors din nou, iar acum îmi sărută abdomenul; și-a dat pantalonii jos, rămânând în boxeri. Îmi mut privirea de pe fața lui la umflătura din boxeri. Gânduri necurate îmi trec acum prin mine. Mi-e rușine, mi-e rușine de mine. De faptul că părinții mei mă văd de sus; sunt dezamăgiți, sunt dezamăgiți de faptul că am crezut cu ușurință în cuvintele unui necunoscut.

     Vrea să-mi dea chiloții jos dar nu poate, îmi țin picioarele lipite.
Dintr-o dată, cu o mișcare brutală, i-a rupt.
Îl cam subestimez, omul ăsta poate obține ce vrea, nu?

     Îmi țin picioarele lipite și sper să nu reușească să mi le dezlipească.
Doar încerc, puterea lui e mai mare. Mi-a desfăcut picioarele și m-a pătruns.

     Am început să țip, dar el mi-a pus mâna la gură. Nu se mai mișca încet ca deunăzi, ci repede, brutal.

     În cam douăzeci de minute s-a săturat. Furia mă face să-i spun:

       — Ești un nemernic! Mă voi răzbuna, îți jur!
       — Sună așa excitant. Abia aștept. Vrei să cumpăr bici și cătușe? îmi spune îndepărtându-se.
        — Pleacă, i-am zis simțind că toată repulsia din lume a năvălit asupra mea dorincă să se folosească de mine pentru a-i face rău.

     Lacrimile îmi curg șiroaie, nu mă pot opri. Cât de sadic poate să fie omul ăsta!

Edwars pov.

     La petrecerea la care am fost, o fată dotată a început să se frece pe mine, ceea ce m-a excitat. Voiam să-i propun să mergem la un hotel, dar mi-am amintit că acasă aveam o sclavă ce trebuia să mă satisfacă. Am plecat repede de acolo, iar în 15 minute am ajuns acasă. Am deschis ușa, am intrat încet și am observat că Elsie nu era acolo. Mi-am dat seama că era în baie, mi-o imaginam goală sub duș. Și am strigat-o. Ea a venit, iar după sărutul nostru pasional, am aruncat-o în pat. I-am rupt tricoul, i-am desfăcut pantaloni pe care i i-am dat jos, apoi am privit-o câteva secunde. Așa de tânără, așa de fragedă era.

   Am început apoi să o sărut pe abdomen până când i-am văzut zona intimă. Nu m-am mai putut abține și am penetrat-o, deși ea încerca să scape eu nu i-am oferit nicio ocazie pentru a face asta. Știu că eram un monstru, dar mă făcea să mă simt extraordinar. M-am îmbrăcat rapid și m-am uitat la ea. Plângea. Mă deranja enorm asta. Nu-mi place ca o femeie să plângă. S-a jurat că o să se răzbune dar eu i-am interpretat amenințarea într-un mod erotic, așa cum fac mereu. Mereu interpretez amenințarea unei femei într-un mod erotic. Până la urmă femeile sunt reprezentatele sexului frumos. Iar tot ce ține de sex îmi place.
===========================================================================

Jumătate ÎNGER, jumătate DEMONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum