***
- Казваше се Браян Лауфтих. Беше мой сътрудник и добър приятел, а ти го уби с този химикал! – Постави предмета върху масата пред нея. – Как да те накажа за стореното?
Стоеше безучастно на стола. Мълчеше. По лицето ѝ не се интерпретираше нищо. Сякаш в съзнанието на Фобс сега бе пълна мъгла. Много гъста и непрогледна мъгла.
- Каква цена плащаш за всичко това, агент Фобс? Нима очакваш да повярвам, че след всяко ново убийство вината от него не те разкъсва? – попита и тя рязко вдигна погледа си към него. Защо ѝ говореше такива неща? – Очите ти са прозрачни, дори през маската, която си сложила върху тях.
- Какво те засяга? И от кога стана толкова прозорлив? – реши да се обади най-накрая. С всеки нов подобен случай Аманда изпитваше все по-голямо затруднение в анализирането на поведението му. Престъпникът някак все успяваше да я 'впечатли' с нещо.
- Сега си моя отговорност. Освен това знам много повече за теб, отколкото изобщо предполагаш. – Изкусно наблюдаваше всяка нейна реакция, всеки минимален детайл. Трябваше да съобрази най-доброто оръжие срещу тази проклета от закона жена. – Защо го направи?
- Това ми е работата. Престъпващите закона трябва да бъдат наказани по един или друг начин.
- Не. Наета си, за да вършиш мръсната работа на това, което наричаш закон. Все още не мога да разбера защо го правиш. Твърдиш, че е в името на справедливостта, а ти самата прекрачваш границата на легалното! – Нави ръкавите си. После се възползва от това, че е вързана и бавно обриса кожата ѝ с пръсти. Той знаеше, че тя не може да го простреля. Сега тя знаеше, че той не може да я нарани, поне не толкова сериозно. Беше го забелязала отдавна. – Знаеш, че си пионка в ръцете на тези отгоре, но не се бунтуваш срещу тях. По рождение ли си толкова противоречива личност или са ти втълпили това още през обучението в Русия?
- Информирал си се добре. – В главата ѝ веднага нахлу споменът за папките в кабинета му. Папките с нейното име.
- Американското правителство знае ли, че под крилото си храни руски агент?
Фобс усети на къде отиваха нещата. Подобна информация бе открила за себе си в неговите архиви. Единствено оставаше да разбере, каква мръсна игра играеше Кристоф. Подобна информация за внедрен руски агент в американските служби, слабо казано би повлияла на кариерното ѝ развитие. Поради простия факт, че такова просто нямаше да има!
YOU ARE READING
YEARNING: Agent's life
Actionжанр: шпионски роман Дързост и гняв. Две стрaхотни думички, имaщи способносттa дa опишaт един от най-добрите aгенти в светa. Аманда Фобс - истинска машина за убиване и опасна самодива. По -добре стой настрана от нея, защото в противен случай ще ти...