Mutluluğa adım ...

22 1 2
                                    

Annem şoklara girdi ! Yalnız ne ederim ben ? Deyip duruyor... Ama benim hiç kendi hayatım olmuyacak mı? Ben insan değil miyim? Derin bir nefes aldım iyice düşündüm ...
- Tamam anne , sık sık gelirsin .
-Ama kızım , şimdi sen ne yer ne içersin?
-Ben yemek yapabiliyorum...
-Ben seni bırakmam , bırakamam ...
-Anne benimde bir hayatım var!
-Ben sana o kadar baktım büyttüm...
-Hayel'de yalnız yaşıo, bir sürü arkadaşım ya yalnız ya kankası yada sevgilisiyle yaşıyor!
-Bu konuda ben ne yapıyım , ben kızımsız yapamam ki!
-Hiç beni sayma! Hep senin hayatın,huzurun ,mutluluğun ! İsteklerimi sordun mu? Yir-mi -dört yaşındayım! 8 yaşındayım gibi davranıyorsun! Ve artık bıktım ! Kendim bir hayat kurmak istiyorum...
Gözlerim dolmuştu... Annem derin bir nefes aldı...
-bi-bir , şey diyemiyorum...
Titreyerek odama koştum ! Bavulumun içine kıyafetlerimi ve önemli eşyalarımı atıp , koşarak çıktım ... Sinirliydim ve şaşırmış! Artık eve kitliyicek ... Özgür hissetmiyorum ... Ama artık her şeyi siktir edip özgür olucam ! İçimden geldiği gibi yaşıyıcam!

               Eve geldiğimde soluk soluğa kalmıştım . Annem'i üzdüğüm için bir sıkıntı vardı içimde, göğüs kafesim inip çıkıyordu... Kapıyı çaldım; Muratcan açtı , başka kim açabilir ki ...
-Çok kötü kavga ettik.
-İyi hissediyor musun?
Sarıldım... Kokusunu içime çektim , bu beni çok rahatlatıyor...
-Eşyalarımı yerleştirsem iyi olucak...

Ertesi sabah:
Mis gibi kızarmış ekmek kokusu, sucuk,yumurta,vb... Kahvaltı kokularıyla uyandım... Mutfağa indim.
-Günaydın!
-Neden kaldırmadın?
-Kraliçeme ilk kahvaltısını ben hazırlamak istedim!
-Yaaa, kıyamam ben beraber hazırlarız diye düşünmüştüm.
-Olsun :)

Hayatımın en güzel kahvaltısıydı resmen ... Acaba daha neler olucaktı !

Muratcan'dan;
Hayatım'da yaptığım en güzel yenilikti bu karar... O'nun yanındayken çok mutluyum ama bir korkum var ya tekrar beni bırakırsa! Bu içimi kemiren bir soru ... O kadar bağlanmamak istiyorum ama çok seviyorum .
Hayel;
Bu akşam james ile yemeğe çıkıcaz çok heycanlıyım! Ama ne giyicem? Saatlerdir bu soru... Kırmızı giysem? Aşık olduğumu çok belli eder... Sarı? Olmadan bitelim biz arkadaş bild kalmayalım der. Siyah? İlk buluşmada kasvet ! Gerçi Renk bu konularda çok cesaretli hiç takmıyor... Mavi? Mutlulukan uçuyorum .. Der Mor? İşte bu! Karışık ! İnce ,uzun,askılı mor elbisem... Belinden gümüş kemeri ... Çok güzel oldum! Beni almaya gelmiş , hemen indim. Acaba sarılsam mı? Elini mi sıksam?
-Selam !
-Merhaba, çok şıksın.
-Mersi...
Tanrım , acayip yakışıklı! Ama Deniz , bak oda yakışıklıydı ama banane be !
İndik, klas bir restorant ... Ben bu tarz yerleri severim ama Renk çok garip sevmez... Sandalyemi kibarca çekti ve ittirdi..
Arkadan gelen güzel müzik... Büyük avizeler, kadehler , çatal bıçak sesleri... Derken gelen garson ...
-Ne alırsınız?
-Ben karides alıcam , bide beyaz şarap..Sen Hayelcim?
-Bana'da aynısı uyar.
-Gelecek planların ne Hayel?
-A James , çok ani sordun,biraz karışık... Şu sıralar akışına bıraktım...
-Sanırım bende, ama hayatımda senin gibi Zarif bir hanımefendi olması ne kadar güzel olurdu...
Tebessüm ettim. Yemekler falan geldi, havadan sudan konuşuyoruz derken, bir kutu ve soru!
-Sevgilim olur musun?
-şe-şey aa evet!
Hemen sarıldı , şoktaydım şok!
Yeni bir hayata başlangıçlara karşı adımdı bu ! Yeniliklere başlangıç !

Bu bölüm acayip kısa oldu ama böyle olmalıydı lütfen kusura bakmayın:) yorum yapın! Hehe daha güzel bölümlerde görüşürüz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki Renk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin