YANSIMA !!!

99 5 0
                                    

Abhaydan
Ormanda dolanırken insan kokusu almaya başladım. Bu koku farklıydı diger insanlardan çok farklıydı o koku beni ona doğru çekiyor ve ben buna engel olamıyorum. Hadi ama lanet olsun ! Neden karşı koyamıyorum. İstemsizce vampir dişlerim ortaya çıktı. babama söz vermiştim ona ihanet edemem hem daha yeni taşındık şüphe çekmemeliyiz yoksa bizim için hiç iyi olmaz. Ama sorun şu ki o kokunun sahibini merak ediyorum onu görmem lazım. Vampir hızımı kullanıp kokunun geldiği tarafa ilerledim. Onu gördüğümde durdum, ağaca yaslanmıştı. Nefes alış verişlerini duyabiliyorum sanırım yorulmuştu. Onun yüzünü göremiyorum. En iyisi etrafında dolanmak o zaman yüzünü görebilirim. Yavaş yavaş hareket ettim. Bastığım yerlerde yapraklar olduğu için çıtırtılar çıkıyordu. Sanırım çıtırtıları duymuş olamalıydı ki hemen ayaga kalktı. Zaman kaybetmeden onu görüp gitmeliydim. Vampir hızımı kullanıp onun etrafında daire çizmeye başladım. 10 saniye bile geçmemişti baktığımda kız yerde yatıyordu. Ona yaklaştım saçları yüzüne düşmüştü eğilip saçlarını yüzünden çektim. Gördüğüm yüzle donup kaldim.
" maithili !!! " dedim. " Hayır ...! Hayır...!" Diye bağırdım. Aklımı kaçıracakgım bu kız nasıl olurda ona benzer. Istemsizce yüzünü ellerimle tutum. Başı morarmıştı onu burdan götürmeliyim. "Umarım iyisindir" dedim yüzüne bakarak. Onu kucağıma alarak ayaga kalktım.
Piyadan
Birinin beni kaldırdığını hissediyorum. Ama gözümü bir türlü açamıyorum. Beni kim? Nereye götürüyordu?

Biliyorum arkadaşlar çok kısa yazdım ama yarın yeni bölüm gelecek diye kisa yazdım umarım beğenirsiniz.
       İyi okumalar...

PYAAR Kİ YE EK KAHAANİ ( BU BİR AŞK HİKAYESİ ) yeniden Yazılıyor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin