Část 3.

1.4K 82 5
                                    

"Už vím proč jsi odešla" začal a já ztuhla. Nechtěla jsem aby to věděl. "Vím, že za to Derek mohl, ale byli jste spolu tak šťastní, tak jsem nemyslel, že je to kvůli němu." dořekl to. Jen jsem se pousmála a znovu mu dala pusu do vlasů.

"Už spi Scotty. Zítra tě hodím do školy. Musím ještě na pohovor na práci. Dobrou" řekla jsem a pak už jen slyšela, jak klidně oddechuje. Byla jsem ráda, že jsem přijela zpátky domů.

Ráno mě budila mamka. Scott se už dávno připravoval do školy a já mu slíbila, že ho dnes odvezu.

Rychle jsem se oblékla do černých džín, černého tílka s vlkem vyjícím na měsíc a kolem pasu červeno-černou košili. Dala jsem si řasenku a lehce přejela rty leskem. Popadla jsem mobil, sluchátka a peněženku s doklady a šla dolů  na snídani.

Mamka mi připravila rohlík se sýrem. Pořád si pamatuje co snídám. Pousmála jsem se.

"Scotty pojedeme tak šup, obout a ať už jsi v autě." řekla jsem mu. Ten vystřelil tak rychle, že jsem málem slítla ze židle, jak jsem se lekla. Mamka se začala smát a já se sní rozloučila.

Scott už čekal v autě a vypadal jako kdyby měl Vánoce. Nasedla jsem za ním na sedadlo řidiče a musela se začít smát. On se na mě zamračil a pokynul hlavou, abych už vyjela.

Zařadila jsem rychlost a jela směr škola. Po cestě jsme potkali Stilesův jeep. Jen jsme mu zamávali a jeli dál. 

Zastavila jsem před školou a vystoupila zároveň se Scottem. Upřeli se na nás všechny pohledy. Já to ignorovala jen Scotty lehce zrudl. Já se mu začala smát. Čekali jsem na Stilese až dorazí a mezitím jsme si dělali srandu z těch co na nás tak divně koukali. 

Uslyšeli jsem uši trhající zvuk motoru Stilesova jeepu. Zaparkoval hned vedle nás. Když vystoupil, chtěl začít vyčítat, že jsme na něho nepočkali ale zasekl se uprostřed věty a čuměl na moje auto jako na boží stvoření. 

Asi po deseti minutách se probral z transu a se Scottym zamířili do školy. Já jela ke svému domečku. 

Byl lehce modernější ale do lesa se hodil. Chtěla jsem tady ještě uklidit než se sem nastěhuju. 

Poutírala jsem prach, vyvětrala zatuchlinu a zkontrolovala, kolik tady je jídla a věcí. 

Asi po skoro 3 hodinách jsem měla hotovo a jela na nákup. Vešla jsem do obchodu a už se chtěla otočit. U regálu na pečivo jsem viděla Dereka. Řekla jsem si, že by si mě nemusel všimnout, když kolem jen projdu. Jak moc naivní jsem byla. 

"Abi..." vydechl když mě uviděl. Já ho ignorovala a šla dál až k zelenině. Zrovna když jsem přebírala papriky, ucítila jsem tělo za sebou. 

"Prosím, Abi, odpusť mi to prosím." šeptal mi do zad.

"Vypadni Dereku!" zasyčela jsem. Zazvonil mi mobil. Adriana. 

"Musím Dereku, zase někdy za 5 let." řekla jsem ironicky a rychle odcházela. Přitom jsem vzala hovor a poslouchala ten nejhezčí hlásek na světě. 

"...dostal jsem sice pochvalu za slušné chování, ale za nepořádek v pokojíčku jsem dostal vynadáno. A  kdy se vrátíš? Moc se mi stýská." zabreptal Nathaniel. Já se jen lehce zasmála.

"Brzo miláčku. Za pár dní si pro tebe přijedu a pak už tě nepustím nikam beze mně. Ano zlatíčko?" slíbila jsem a po pár minutách hovoru jsem nastartovala a projela kolem udiveného Dereka a jela domů. 

po 3 dnech úklidu a mamčiných otázkách:

Byla jsem kousek od Arianinýho domu v Rock Hill. Zastavila jsem na příjezdové cestě a protáhla se. Po třech hodinách jízdy jsem měla ztuhlý krk a dostávala jsem křeče do nohou. Šla jsem až ke dveřím a zazvonila. Otevřel mi malý skoro 5-ti letý klučina s očima zelenýma jako brčál, černými vlasy a okouzlujícím usměvem.

z pohledu Scotta

Abigail někam jela a nikdo nevěděl kam. Já se snažil najít Dereka. Šel jsem i do jeho starého domu, ale ani tam jsem ho nenašel.

Vrátil jsem se domů až kolem 5-té večerní a ségřino auto už tu stálo. S úsměvem jsem rozrazil dveře a hned zamířil do obýváku. To co jsem viděl mě zastavilo. Byla tam mamka se slzami v očích, ségra s úsměvem jak Mount Everest a mezi nimi seděl sotva pětiletý kluk. 

z pohledu Abigail

Mamka ztrácela slova a pak, když se mezi dveřmi objevil Scott dodal tomu třešničku jeho zmateným výrazem. 

"Mami, Scotte, chci vám představit Nathaniela. Mého syna."




Názor? Vím, že přidávám po dost dlouhé době, ale měla jsem teď ve škole trochu fofr a chci se začít o něco víc učit abych měla dobré známky. :D Ale psát budu dál. Pa lidičky, vaše Z-K :D

Sestra McCalla (FF - Derek Hale)Kde žijí příběhy. Začni objevovat