Zjistila jsem že Nathaniel usnul tak jsem mu dala pusu do vlasů a dál se dívala do ohně a přemítala nad životem. Určitě bych něco málo změnila ale to, že se mi narodil Nathaniel, bych nezměnila ani za život plný zlata. Je to můj malý poklad.
Ráno jsem se probudila až kolem půl 10 a to jen díky Nathanielovi, který dostal hlad.
"Promiň zlatíčko. Už půjdu, jen se obléknu ano?" ujistila jsem ho a on odhopkal do kuchyně. Protáhla jsem se a odhodila ze sebe deku a vstala ze země. Šla jsem k sobě do ložnice a otevřela dveře od šatny. Vytáhla jsem si černé legíny a šedý pletený svetr. Pod něj jsem si dala sportovní podprsenku a vlasy stáhla do ledabylého drdolu.
Vešla jsem do kuchyně a začala jsem se smát. Malý byl celý ulepený od nutely a seděl na židli u stolu, který byl snad ještě špinavější než on. Zazubil se na mě a já ho vzala za ruku.
"Tak pojď ty trdlo." smála jsem se a vedla ho do koupelny. Tam jsem si ho položila na pračku, která byla u umyvadla, a začala mu smývat z obličeje čokoládu.
Hned po tom jsem ho převlékla a šla udělat oběd. Udělala jsem kuřecí maso na nudličky se zeleninou a rýží.
"Broučku, pojď je oběd." zavolala jsem do patra. Uslyšela jsem dupot a pak jsem jen postřehla jak si rychle sedl ke stolu a popadl do rukou příbory. Jen jsem se zasmála.
Po obědě si šel kreslit a já si hledala práci. Sice mám práci v Rock Hill jako vedoucí designérské společnosti, ale chci si najít i něco tady. Nakonec jsem našla práci ve Starbucks.
"Nathanieli, půjdeme ven tak se oblíkni." zakřičela jsem do patra a sama se šla obléct. Vzala jsem si na sebe svou oblíbenou koženou bundu a černé legíny vyměnila za rifle s dírami na kolenou. Pod bundu jsem si dala černé tílko a ještě jako dodatek jsem si vzala černý pásek s cvočky a řetězy. Rozpustila jsem si vlasy a dala si řasenku.
"Mami jsem už oblečený tak půjdeme? Chtěl bych se kouknout na strejdu Scotta kde má školu a jak hraje lacross. Slíbil jsem mu, že se přijdu podívat." řekl s nadšením Nathaniel a já pokývala hlavou na znamení souhlasu. Pomohla jsem mu obout botky a zapásala jsem ho v autě.
Dorazili jsem před Scottovu školu a čekali, dokud mu neskončí škola. Asi po deseti minutách vyšel a za ním blonďatá holčina, už od pohledu nafintěná. Vedle mě zastavilo černé camaro a v něm Derek. Asi bych mu šla říct, co tu dělá, dokud si k němu ovšem nenastoupila ona. Nejvíc mě ale naštvalo, jak se na Scotta vítězně usmál. Já to už nedala a vystoupila jsem. Scott byl zmatený, ale jakmile jsem otevřela zadní dveře a z nich vyběhl Nathaniel, rozzářil se, dřepl si a natáhl ruce, do kterých mu malý skočil.
Derek vypadal hodně zmateně a když jsem se na něho podívala tak se mu očima probleskla bolest a lítost. Já mu jen ukázala sprosté gesto a šla brášku obejmout. On mezitím Derek odjel.
"Ségra! Nečekal jsem vás dnes. Máme ještě něco na práci a musím na veterinu." řekl Scotty skleslým hlasem. Jen jsem se usmála a pokynula mu, aby nastoupil. Jen si povzdechl a nastoupil. Já nastartovala a vyjela směr veterina.
"Ty se znáš nějak víc s Derekem?" zeptala jsem se po chvíli. Jen pokýval hlavou a hned na to jí sklopil.
"Promiň, měl jsem ti to říct." omluvil se. Já ho chytila za ruku a povzbudivě mu jí stiskla. Hned na to jsem zašeptala, že je to v pořádku.
Dojeli jsme před veterinu. Stálo tam i Derekovo camaro. Jen jsem si povzdechla a odpoutala jsem malého. Vzala jsem ho za ruku a šli jsme dovnitř. Nikdo tam nebyl, tak jsem chtěla zaťukat na dřevěnou branku ale zastavila jsem se uprostřed kroku. Jasan horský. I pro mě nepříjemný stromek. Malý si hrál se zvonkohrou a ta sem někoho přivolala. Poznala jsem to podle rychlých kroků co sem mířili.
ČTEŠ
Sestra McCalla (FF - Derek Hale)
FanficJsem Abigail Morgen McCall. Sestra Scotta McCalla. Přijela jsem zpět. Utekla jsem, ale vrátila se ještě silnější. Ovšem netušila jsem, že opět potkám jeho. Dereka Halea.