"Už jsme tu zlatíčko. Omlouvám se že jsem tě tak vyděsila." omlouvala jsem se mu a pak děkovala Isaccovi, že se o něho postaral. Byla jsem mu opravdu vděčná. To, co se včera stalo, se, doufám, že už nebude opakovat.
Ráno jsem si přivstala a udělala klukům vafle s jahodami a čokoládou. Položila jsem to na tác a šla do jejich pokoje. Potichu jsem otevřela dveře a došla až k posteli. Sedla jsem si na kraj postele a tác jsem položila na noční stolek.
"Isaacu, Nathanieli, snídaně a pak jdete do školy a školky. Tak vstáváme." snažila jsem se je vzbudit nějak jemně, ale když se ani po 5 minutách neprobudily, přešla jsem na tvrdší buzení.
"ISAACU! NATHANIELI! SNÍDANĚ." zařvala jsem a jak se jim najednou chtělo z postele. Vystrašeně se zvedly a zaječely. Já spadla z postele a smála se, až mě bolelo břicho a tekly mi slzy od smíchu. Oni se na mě otočily a zamračily.
"Máte tu snídani, tak šup a pak se připravit. Za půl hodinky odjíždíme." oznámila jsem a utekla k sobě.
Oblékla jsem si tmavě modré tílko, černé koženkové kalhoty a na tílko jsem si oblékla lehký bílý přehoz. Na ruce jsem si vzala zlaté náramky a obula jsem si černé boty na podpatku.
Sešla jsem do kuchyně a tam jsem si vzala jablko. Asi za 10 minut přišli kluci, oblečení a připravení na cestu. Isaac si vzal batoh a Nathaniel si vzal jen plyšového vlka. Já se zasmála a zavolala na Darka (vlče), kterému jsem vzala vodítko a jemu navlékla obojek. Moc se mu to nelíbilo.
Nasedli jsme do auta a já vyjela směr školka. Tam jsem odvedla Nathaniela do třídy a rozloučila se s ním. Pak jsem odvezla Isaaca do školy a poněvadž jsme měli asi 15 minut zpoždění, šla jsem s ním až do třídy.
"Dobrý den, jsem Abigail a mám za Isaaca odpovědnost, takže ho chci omluvit za zpoždění. Už se to nebude opakovat." řekla jsem. Až pak jsem si všimla, že to je Thomas.
"V pořádku Mor, vím o tom. Tvůj bratr se už zmínil." usmál se na mě a já na něho taky. Isaac si mezitím šel sednout k Erice a Scott na nás koukal jak vyoraná myš. To samé zbytek třídy.
"Tak fajn, půjdu. Isaacu, potřebovala bych, jestli by jsi odpoledne mohl vyzvednout Nathaniela. U učitelky to je zařízené." řekla jsem mu. On jen přikývl a zamával mi. Já mu to oplatila a pak jsem zamávala na rozloučenou i Thomasovi. Ten mi to oplatil a já šla směr auto.
Byla jsem nadšená, že je tu Thomas. Thomas Morgenstern. Byl pro mě jako starší bratr, který se o svou malou sestřičku stará. Potkala jsem ho v Rock Hill, když jsem hledala práci v kavárně a on tam pracoval. Přimluvil se za mě a pak mi s malou pomáhal.
Dojela jsem domů a šla uvařit oběd.
ČTEŠ
Sestra McCalla (FF - Derek Hale)
FanfictionJsem Abigail Morgen McCall. Sestra Scotta McCalla. Přijela jsem zpět. Utekla jsem, ale vrátila se ještě silnější. Ovšem netušila jsem, že opět potkám jeho. Dereka Halea.