Lovisa
Vårt lugna hångel övergår till djupa erotiska kyssar. Felix lyfter upp mig ifrån bänken och stänger av plattorna på spisen för att sedan i lugn och ro kunna fortsätta in i sovrummet.
Jag drar ifrån och andas lite innan våra läppar mötas passionerad kyssar. Som gång på gång blir djupare. Felix biter tag om min underläpp och nafsar på den. Jag svankar mot hans hårda bula vilket gör att han släpper ut ett dovt stön mot mina läppar.
Jag sträcker på halsen då hans kyssar fortsätter vidare neråt på kroppen.
Han avslutar sina erotiska kyssar och tittar upp på mig. Hans händer är innanför min tröja och känner.Jag blir genast osäker och gömmer mitt ansikte i händerna. Han tar bort dom och kysser mig.
- Du är så jävla fin älskling. Låt mig älska dig nu. Mumlar han.Jag stönar ljust till och drar i Felix medelkorta hår. Hans kyssar fortsätter ner mot brösten och både BH och tröja hamnar i en hög på golvet.
Hans händer masserar mina bröst med en mjuk rörelse. Han suger och slickar på mina bröstvårtor.
Jag drar i Felix tröja och den hamnar en bit bort i sängen. Jag drar av hans byxor och trycker ner handen innanför kalsongerna.
Jag känner, smeker och klämmer på hans kön. Drar fingrarna längst skaftet. Jag vänder på oss och drar av kalsongerna helt.
Jag omsluter honom med en lugn rörelse och när han är på gränsen till sin orgasm slutar jag. Felix kollar irriterat på mig.
Jag bara flinar och han fnyser, drar av mina byxor och trosor. Han trär på en kondom och jag kan känna hans topp mot min öppning vilket får mig att gny till. Han stöter sig mot mig.
Felix låter bara sin topp åka in i mig. Jag kysser honom hårt, drar i hans hår samtidigt som hela han glider in.
Jag stönar mot hans läppar och rör mig i takt med honom.Jag gnyr mot Felix läppar och river honom över ryggen. Han stönar och smäller till mig över ena skinkan då jag svankar. Han blir alltid lite bossig av sig när han är kåt. Han blir nästan lite hårdhänt.
Med hans händer om mina bröst, min ena hand om gans rygg och den andra i hans hår så kommer jag med ett utdraget stön. Detsamma gör han.
- Jag älskar dig, mycket, Lovisa!
- Och jag älskar dig över allt annat!
YOU ARE READING
Trasig F.S
FanfictionMed en suddig blick och otymplig kropp tar jag mig fram. Jag försöker förgäves att hitta en plats jag kan ta emot mig på. Men jag hinner inte. Jag faller handlöst till marken och allting runt om mig avtar sakta.