Admiratorul secret

981 41 3
                                    

David pov.

Nu îmi vine să cred cum am putut să o sărut pe Christiana.  Eu o iubesc pe Jade... daca și ea ar știi asta ar fi totul mai ușor. Sunt un idiot. Trebuie să mă gândesc la ceva... ca să ne împăcăm.

Un beculeț se luminease de-asupra capului meu. Mă voi duce la doamna Ashley , mama lui Jade , și o să-i spun ce are de făcut. FIR-AR ! Părinții ei sunt plecați.

Jade pov.

E dimineața. Julia încă doarme. Mă duc la baie să ma schim , îi las un bilețel în care scria:

Dragă Julia

Eu trebuie să plec acasă. Mama și tata au ajuns și m-au chemat. Ne vedem în după-amiaza asta.

                                 Cu drag ,
                              Jade.

* * *

Am ajuns acasă. Mama apare din bucătărie , se îndreaptă spre mine și îmi dă un pupic pe frunte.

-Ce faci , Jade , de unde vii ?
-De la Julia...
-Parcă stăteai cu David.
-M-am certat cu el.
-De ce ?
-Nu vreau să vorbim despre asta !
-Bi..

Mama nu apucă să termine și cineva bate la ușă. Era David. Dau ochii peste cap , îl ignor și urc sus.

David pov.

Mă ignoră complet ... din fericire părinții ei au ajuns.

-Bună ziua !
-Buna , David.
-Probabil va spus Jade că ne-am certat..
-Da , mi-a spus , intră să îmi povestești ... ea nu a vrut să vorbim despre asta , ia un loc pe canapea.
-Știți....eu m-am sărutat cu Christiana..... dar nu știu ce am în ultimile zile....vă rog să mă credeți , eu pe Jade o iubesc , Sărutul ăla nu înseamnă nimic !
-David , am trecut și eu prin ce trece Jade și din fericire , te înțeleg..... și propun că vrei să te ajut cu ceva ca să vă împăcați.
-Da , am și o idee.

Jade pov.

Îl aud pe David cum vorbește cu mama mea , probabil că el i-a spus de ce ne-am certat. Îl urăsc , numai vorbesc cu el niciodată. Mă duc la bucătărie să îmi fac un sandwich. Sunt moartă de foame. Cobor și îl văd pe David că se pregătește să plece.

-Ne mai vedem , Jade !

Îl ignor și îmi văd de sandwich-ul meu.

* * *

E seara. Stau întinsă în pat cu laptopul pe picioare în timp ce mă uit la un serial tâmpit. Mama intră în camera mea cu un zâmbet larg pe față.

-Cineva ți-a trimis o scrisoare !
-Cine ?
-Nu știu , nu s-a semnat cel care ti-a trimis scrisoarea !

Mama încercă să pară convingătoare dar eu mi-am dat seama că știe de la cine e scrisoarea.

-Bine... dă-mi să o deschid.
-Bine , ia-o , cobor jos să pregătesc cina !
-Bine...

Dragă Jade ,

Trebuie să ne vedem în parcul central. Mâine , la ora 12:00. Momentan nu știi cine sunt , dar vei afla afară.
                          Te iubesc ! Cu drag ,
                      Admiratorul tău !

Uau , cine o fi "admiratorul meu" ? Oricum , mâine o să mă duc acolo...de ce nu ? Poate băiatul pe care o să îl întâlnesc o să mă ajute să uit de David. Telefonul sună , este Julia.

"Bună Jade !"
"Bună , ce faci , ai văzut bilețelul pe care ți l-am lăsat ?"
"Da , în seara asta e o petrecere super , vrei să vii cu mine și cu Jack"
"Și Jack e...."
"Prietenul meu"
"A , știi , nu am dispoziția să merg la o petrecere"
"Bine .... ne vedem mâine , pa"
"Pa"

Mă întind în pat , îmi închid ochii și încerc să mă gândesc cum arată "admiratorul meu".

-Jade , hai la masă !
-Imediat !

Cobor în bucătărie și mă așez la masă. Mama pregătise de mâncare șnițel cu cartofi prăjiți.

După câteva minute de când eu și mama începusem să mâncăm , tata intră pe ușă. Săr la el în brațe și îi dau un pupic pe obraz.

-Te așteptam. Spune mama în timp ce îl lua în brațe.
-Mi-e o foame....
-Ți-am pus și ție în farfurie ... știam că astăzi vii devreme.

* * *

După ce termin de mâncat mă duc sus să mă spăl. Intru în ameră pentru a-mi lua pijamalele. Văd un mesaj de la Christiana.

Conversație :

C : Jade , îmi cer mii de scuze , nu am ce să îți mai zic. Te rog , Iartă-mă. Cu Andrei am lămurit lucrurile ... ne-am împăcat.
J : Îți ceri scuze de geaba. Lasă-mă în pace !

Îi blochez numărul apoi arunc telefonul în pat. Intru în baie și mă uit în oglindă. Arăt oribil. Mă bag în cabina de duș și dau drumul la stropii fierbiniți. Mă simt mult mai bine.
Ies din baie mai obosită ca oricând. Intru în camera mea și mă trântesc în patul moale și cald. Îmi închid ochii și adorm.

Aud soneria telefonul care mă trezește brusc. Era David. Îi închid înjuănd-ul în minte.

Să te ia dracu ! Mai ai tupeu să mă suni ?!

Mă uit să văd cât e ceasul. E 11:30 . Sar din pat și mă duc la baie în cea mai mare viteză. Mă spăl pe dinți și îmi dau cu o cremă. Îmi aleg o bluză albastră și niște blugi rupți.

Îmi iau telefonul și cobor. Mă încalț cu teneșii care erau la intrare. Îmi pun geaca pe mine și mă urc în taxiul care îl chemasem.

E 11:55. Stau pe banca din parcul central așteptându-l pe "admiratorul meu" . Îmi întorc privirea în stânga și în dreapta. Nu văd pe nimeni. Mă duc la magazinul cel mai apropiat. Îmi cumpăr niște chipsuri. Nu apucasem să mănânc mic dejunul făcut de mama mea. Mă întorc pe banca unde așteptam. Îl văd pe David cu un buchet de trandafiri roșii stând în genunchi în fața mea.

-Jade , iartă-mă , fac orice ca să ma ierți!
-Cum poti să fii atât de nesimțit ?!
-Ai dreptate sunt un nesimțit , fac orice să mă ierți!
-Faci orice ?! Păi...îți zic eu ce sa faci. UITĂ-MĂ!
-Bine , o să te uit , dar macar i-a buchetul asta de flori... să îți amintești de mine.
-Nu , eu vreau să te uit....ți-ai bătut joc.

* * *

Ajung acasă cu ochii plini de lacrimi. Urc direct în camera mea și îi trimit mesaj mamei mele.

Conversație :
Mama(M) ;
J : Mama , TU ȘTIAI CINE ESTE , de ce nu mi-ai spus ?!
M : Credeam că o să vă împăcati !

Nu îi trimit nici un mesaj și încerc să adorm. Gândul îmi zboară la David . AL DRACU ! Nu iese din gândurile mele ! Într-un final încerc să adorm....

Bunăă... sper să vă placă cartea. Am să vă spun câteva chestiuni :
1) eu la început pe David am scris că îl cheamă Alex....o să modific .
2) Spuneți-mi în comentarii dacă vă place cartea.
Va pup ! :*

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum