De ce a plecat brusc ?

198 8 4
                                    

David pov.

Este ora 10:00 , Jade doarme , la fel si Blacky. Telefonul lui Jade primește un mesaj. Îl iau sa îl dau pe silențios , curiozitatea da peste mine.

📩mesaj pierdut de la 07........

Anonim: Bună dimineața prințesa mea ! Te-ai trezit ? De ce mi-ai blocat număr ? Pai e frumos ?

Cine o fi ăsta si de ce îi zice asa?!

Derulez in sus mesajele pentru a citi si pentru a afla daca Jade este in vrei combinație cu tipul asta.

Nu cred ca Jade poate sa facă asa ceva , ea ma iubește sincer , stiu asta.

Pfiu ! E pur si simplu un tip care ii dă mesaj , dar de ce nu mi-a spus ? Of David ! Idotule , nu mi-a spus pentru ca i-a trimis foarte târziu mesajele si era obosită.

Jade pov.

Îmi deschid ochii cat de mult se poate si observ că David se uita in telefonul meu. Este cam îngrijorat , oricum am ochii lipitii si nu pot observa multe. Ma foiesc din stânga in dreapta , iar la un moment dat ii simt respirația lui David pe ceafa mea si ma întorc cu fata la el , îl iau in brațe si el ma ia pe mine.

-Bună dimineața , iubito !
-Neața , cine mi-a dat mesaj ?
-Nu stiu , un număr de telefon , dar ti-a dat si aseară , cine e ?
-Nu stiu , tipul pare dubios , dar i-am blocat număr , cum a reușit sa îmi dea din nou mesaj ?
-Nu stiu , serios , nu e de gluma , ii dau eu mesaj.
-Nu ! Lasă-l , nu o sa îl mai bag in seamă si o sa se plictisească si nu o sa îmi mai zică nimic.
-Bine , cum vrei tu dar daca iti mai da mesaj sa îmi zici si mie .
-Ok , mie mi-e foamne .
-Da si mie , hai sa mancam , este bufet suedez.
-Bine , coboară tu pana ma imbrac eu si dupaia cobor si eu.
-Ok.

Se lasa pe mine si buzele lui fac contact cu buzele mele si se joaca un pic , astfel răspunzându-i la sărut. Se ridica din pat , se duce la baie sa se spele pe dinți si își pune un tricou negru mulat care ii arată Mușchii miște blugi , se încalță in niște teniși verzi la fel ca ai mei si coboară. Ma ridic si eu din pat intru la dus si simt cum apa se scurge pe mine fara oprire , iau un prosop si ies pe preșul care se afla fix lângă cadă. După ce ma șterg îmi înfășor prosopul pe mine si încep a ma spală pe dinții , îmi clătesc gura si închid apa. Mă duc spre șifonier si îmi aleg o rochița destul de scurta , neagră cu niște imprimeuri cu floricele. Ma pieptăn lăsându-mi parul desprins. Îi bun bratarica lui Blacky la piciorușul drept din fata , îi pun lesa , ma încalț in tenesii la fel ca ai lui David si cobor. Înainte de pune piciorul pe prima treapta îmi amintesc ca mi-am uitat telefonul in camera . Ma întorc alegând îmi iau telefonul si cobor tot alergând. In sfârșit ajung in camera in care se serveste micul dejun. Îl caut cu privirea pe David si îl văd la o măsuță cu doua locuri stand cu nasul in telefon. Se pare ca mi-a făcut si cafea , cu toate ca am doar 16 ani :))).

-Hei , sa știi ca aia nu e cafea , e cappuccino.

Aaaa , uite ca s-a gândit la asta , e un scump.

-A Ok , merci. Eu ma duc sa îmi iau ceva de mâncare. Tu nu ți-ai luat ?
-Nu , o sa îmi iau si eu , dar ți-am făcut cappuccino-ul si mi-am făcut cafeaua mea.
-Ok.

Iau o farfurie si pun pe ea câteva felii de roșii , de salam si de castraveți. Iau pâine , unt si dulceața si le pun pe o farfurioara mai mică . Ma îndrept spre masa si ii las farfuria in fata lui David , daca el mi-a făcut cappuccino-ul eu i-am făcut micul dejun.

-Dar știi ca nu trebuia sa îmi pui , nu ? Ca pot sa îmi pun si singur. Spune el cu un zâmbet jucăuș pe fata.
-Lasa ca si eu puteam sa îmi fac cappuccino-ul singura. Ii zic eu zâmbindu-i frumos.

Ma duc si îmi pun același mic dejun pe farfurie si ma așez la masa pentru a mânca. In același timp telefonul lui David suna. Trag cu ochiul sa văd cine e si este un număr. Îi Închide si continua să mănânce . Sună iar , e cam insistent , oare cine o fi ?

-Cine e ?
-Trebuie sa plec , te iau intr-o ora de aici , nu iesi din hotel si stai in camera , pa.
-Stai ! De ce pleci....

Nu mai apuc sa îl întreb ca s-a si ridicat de la masa si a plecat. Ce s- a întâmplat ?

Iau putina mâncare de câini pentru ai da lui Blacky si urc in camera. (Da stiu , va întrebați de unde am mâncare de câine , pai , din fericire a avut o ospătăriță si mi-a dat pentru ca i-am cerut). Descui ușa si intru in camera. Blacky sare la mâncarea pe care o țin in mâna si ii torn in bolul lui de mâncare. Ma pun in pat si primesc un mesaj.

📩mesaj pierdut de la 07........

Anonim : Hei , ce faci ?

Ignor mesajul si încep a citi o carte după Wattpad. Iar primesc un mesaj de la el presupun.

Anonim : De ce nu îmi răspunzi ?!

Văzut la 10:27.

Anonim : Sa știi ca stiu ca tu acum vezi mesajele de la mine !

Văzut la 10:28

Anonim: Daca nu răspunzi iubitelul tău drag va fi in pericol.

Îi ignor si acest mesaj pentru ca stiu ca vrea doar să mă sperie. Ar trebui sa îl sun pe David sa vorbesc cu el ca sa stiu de ce a plecat asa de grăbit.

"Bib , bib , bib"

De ce nu Răspunde ?! Ce s-a întâmplat ?!


Hei , sper ca va plăcut si aceste capitol , să lăsați in comentarii ce părere aveți despre aceasta carte , vă pup ! 😘

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum