Jade pov.De odata , omul face contact cu podeaua plin de sange. E David! M-a gasit. Doamne....Credeam ca o sa mor. Stiam ca ma v-a salva. Mi se face rau. Pleoapele sunt din ce in ce mai grele.
David pov.
Nu pote sa cred ! A lesinat. O iau de jos si o tin in bratele mele. O asez in masina , pe bancheta din spat , pentru a merge la spital. Pe o parte sunt fericit ca am gasit-o , iar pe de alta parte sunt ingrijorat pentru viata ei. Daca se intampla ceva cu ea....ma sinucid ca sa ma duc la ea. Nu pot trai fara aceasta persoana!
Am ajuns la spital. Jade e in salon. Sunt atat de stresat incat am si uitat sa o sun pe Christiana ca sa o anunt.
"Alo ? Chris ?"
"Da ? Ce s-a intamplat ?"
"Am o veste buna si una proasta. Pe care vrei sa ti-o spun prima?"
"Sincer...as avea nevoie si de o veste buna."
"Ok . Vestea buna este ca am gasit-o pe Jade."
"SERIOS ? UNDE E ? SE SIMTE BINE?"
"E la spital , si nu se simte bine."
"Ce ? De ce ? La ce spital sunteti ?"
"La cel din centru."
"Ok , venim imediat!"
"Venim ?"
"Da , vine si Austin."
"A da..."
Il vad pe doctor ca iese din salonul in care este Jade. Sper sa imi dea o veste buna.....Sunt ingrijorat.....mi-e si frica sa aud ce zice.
-Domnisora Jade este bine.
-Va multumesc din suflet ! O pot vedea?
-Da , chiar voia sa va spun sa va duceti la ea.
-Bine , multumesc !
Intru in salon si o vad pe Jade uitandu-se la mine cu lacrimi in ochi.
-Jade , cum te simti ?
-Sunt bine. Credeam ca nu o sa te mai vad niciodata!
-Stia linistita , acum sunt aici , sunt cu tine. Ti-a facut ceva nenorocitul ala ?
-Nu.... Nu mi-a facut nimic....
-Sigur ... ?
-Doar mi-a tras o palma....dar nu a fost cine stie ce....
-Pai......te mai doare ?
-NU.....Ti-am spus , nu a fost cine stie ce.
-Ok , hai ca te las sa te odihnesti. O sa il intreb pe domnul doctor cand vei putea merge acasa.
-Bine...
O pup scurt pe buze si ies din salon. Pe scaunele din fata salonului sunt Chris si Austin. Chris pare foarte speriata si ingrijorata.
-Cum e Chris ?!
-E bine , stai linistita , nu e ceva grav.
-Doamne...ce bine...
* * *
Au trecut 3 zile , iar eu cu Jade suntem acasa. Momentan Jade nu poate face efort fizic. Eu si cu Chris ii aducem micul dejun/pranzul/cina la pat. Cred ca se simte ca o printesa dar oricum ea vrea sa nu ne mai stresam atat sa ii aducem mancarea la pat. Acum doarme , iar eu cu Chris si cu Austin stam si ne uitam la TV. Afara ploua , cineva bate la usa. Cine o fi pe vremea asta ?
Chris dechide usa. E un batranel care se pare a fi bolnav. Saracul..... Eu cu Austin il punem pe canapea si ii dam niste pastile si un ceai cald. E foarte batran , are barba alba si destul de lunga. Dar chiar asa.....fix acum ? Fix la noi ? Ma rog , conteaza doar sa se faca bine.
E nopate. Sunt in camera cu Jade , ne uitam la un film romantic. Telefonul vibreaza anutandu-ma ca ma suna tata.
"Alo ?"
"Da , tata"
"Trebuie sa vii la firma!"
"De ce?"
"Sunt niste probleme , si trebuie sa vina si fratele tau!"
"Bine , bine , venim acum!"
Il anunt pe Austin ca trebuie sa mergem la firma tatalui nostru. Coboram cat de repede putem. Batranelul doarme pe canapea. Sper sa se faca bine.
Jade pov.
David si cu Austin au plecat la firma. Ma enerveaza al naibii de mult ca nu pot sa ma ridic din pat. Simt ca innebunesc in propria mea casa. David mi-a povestit de batranelul acela , mi-e mila de el.....ar trebuie sa il ducem la spital.....
Peste o ora , intra cineva in camera. Eu aveam ochii inchisi. Ii deschid usor crezand ca e David. OH DOAMNE! E batrnul acela!!! Are un cutit in mana. Atunci......
Bunaaaa......sper sa va placa capitolul acesta. Va multumesc pentru 1000 de lecturi. Va iubesc ! <3
CITEȘTI
Primul sarut
RomancePrimul sărut se întâmpla atunci când....primul sărut este....defapt , ce este primul sărut ? Asta o sa afle în curând Jade , fata de 15 ani care s-a îndrăgostit de băiatul visurilor ei , în schimb , și acesta este topi după Jade