Prima petrecere

1.9K 66 2
                                    

Jade pov.

Am ajuns la petrecere. Muzica este dată extrem de tare. Chris deschide ușa , iar un puternic miros se alcool ma izbește. Se vede pe fața prietenei mele că este foarte relaxată, în schimb , eu , sunt foarte agitată.

-Bună fetelor! Spune Andrei , un prieten foarte bun si foarte vechi de a lui Christiana.
-Buna , nu mă așteptăm să ne întâlnim chiar aici! Rostește Chris cu obrajii roșii
-Nici eu , ești foarte frumoasa în seara asta , vrei sa dansăm ?
-Mulțumesc , da... hai sa mergem.Jade , daca e vreo problema ma cauți pe aici.

Îmi dau ochii peste cap si încerc sa găsesc bucătăria , sperând că acolo nu o sa fie chiar asa de aglomerat.

Găsind încăperea mă așez pe un scaun sperând ca timpul va trece mai ușor. Un baiat brunet vine si se aseaza pe scaunul de lângă mine.

-Bună frumoaso , vrei sa dansăm?
-Nu ! Îi spun eu nepăsătoare.
-Uite , ți-am adus ceva de băut , ia măcar o gură , ma întorc , așteaptă-mă!

Ar fi bine să numai vii.  Acum că a plecat .. aș putea lua doar o gura mică

Când eram gata sa beau , o fată înaltă , bruneta cu ochii verzi intră pe ușă si îmi spune.

-Nu bea !
-De ce ? O întreb uimită.
-Pentru că , l-am văzut pe băiatul acela care ți-a dat băutura si a pus ceva în ea.
-Ești sigură ?
-Da , crede-mă , îți spun asta pentru că sunt o persoana de încredere și cred că am putea fi prietene.
-Sigur , nu pari ca celelalte fete...
-Bine , eu ma duc la prietenul meu care ma așteaptă în camera de alături , Paa.
-Paa...Stai!
-Ce este ?
-Cum te cheamă ?
-Julia , pe tine ?
-Jade.

După 10 minute , apare băiatul care mi-a turnat ceva în băutură.

-Ce faci , scumpete ?
-Nu ma lua pe mine cu "iubire" , Ok ?!
-Dar ce s-a întâmplat ?
-Știu că mi-ai pus ceva în bău...

Nu apuc sa termin propoziția că el imediat îmi pune degetul pe buze si ma apuca in brațele lui. Încerc sa mă opun dar el mă ține prea strâns.

-Dă-i drumul ! Se aude o voce din încăpere .
-Și daca nu vreau ?!
-O să pățești ceva rău!

Nici nu apuca sa spună bine si îl pocnește pe cel care ma ținea în brațe.

-Scuza-ma , nu știam ca e cu tine !spuse băiatul dubios si fugi din camera.

Mă întorc cu fața spre el si deja simt fluturi în stomac. Este un baiat blonduț cu ochii căprui.

-Ești bine ? Mă întreaba el cu o voce un pic tensionată
-Da , mulțumesc!
-Nu ai de ce să îmi mulțumești. Cum te cheamă?
-Jade....pe tine ?
-Alex. Ești foarte frumoasa.

Obrajii mei se înroșesc. Îmi este frica sa nu spun vreo prostie.

-Mulțumesc...
-Se vede că ești cam obosită , vrei sa te duc acasă ?
-Nu , mersi , sunt cu prietena mea.
-Bine , eu o sa plec ... dacă ai nevoie de ajutor să mă suni ! Spune el în timp ce scoate din buzunarul lui o foaie în care scrie numărul lui de telefon.

Mă duc să o caut pe Chris ca să mergem acasă.

O văd gigiulindu-se cu Andrei. Nu o deranja absolut deloc si bine înțeles , era băută.

-Christiana , hai să mergem !
-Cum să plecă chiar acum ?!

Dau ochii peste cap si ma duc să ma așez pe canapea. Din fericire o văd pe Julia gata sa plece de la petrecere cu prietenul ei.

Poate daca ea pleacă , ar putea să ma ducă si pe mine acasă .

-Julia , stai !
-Hei , Jade , ce s-a întâmplat ?
-Te duci acasă ?
-Da , de ce ?
-Pai știi ... si eu trebuie sa ma duc acasă dat prietena mea Chris nu vrea sa vina , iar eu am venit cu ea.
-Aaa , ok , Vino cu noi. Mihai o să te lase pe tine prima acasă , apoi pe mine
-Îți mulțumesc mult !

* * *

În sfârșit am ajuns acasă. E ora 3:15 , trebuie sa ma culc , maine ma voi trezi greu. Urc în camera mea în timp ce îmi verific telefonul. Văd un mesaj de la Chris

Conversație :
Chris : Jade , unde ești ?
Jade : Acasă , vino mai repede!
Chris : Mi-am făcut griji , acum vin !

Îmi imaginez câte griji își făcea ... la căt de băută e...

Ma duc la baie si dau drumul la dus. Apa calda se scurge pe mine , iar asta mă face să fiu cat mai adormita. Îmi pun pijamalele mele roz și ma trântesc în pat. Voiam sa o aștept pe Chris până vine acasă dar oboseala își face apariția. Adorm cu gândul la Alex....

Sper ca va plăcut captitolul acesta . Va pup ! :*

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum