Kandle ?

211 12 4
                                    

David pov.

Mă aflu pe un scaun legat intr-o începere întunecoasă. Frânghiile sunt slabe deci cred ca as putea scăpa. O gorila intră pe ușa ținând o fata de mâna. Nu îmi dau seama cine e. STAI CE ?! E JADE ?! Nu se poate. Gorila o pune pe un scaun lângă mine si pleaca neștiind ca eu m-am dezlegat. O dezleg si pe Jade si o iau de mâna pentru a nu ne îndepărta unul de celălalt. Începem să alergăm și ieșim pe ușa care se afla in respectiva încăpere. În fața mea se afla un bărbat cu un pistol in mâna ațintit spre mine.

Jade pov.

Am încremenit cand l-am văzut pe tipul ăla cu pistolul ațintit spre David. Inima începea a-mi bată atât se tare încât îmi auzeam bătăile. Se pare ca in spatele tipului altuia apare alt bărbat îmbrăcat la 4 ace. Cred ca este șeful lui.

-Kandle , ce se întâmpla aici ? Îl întreaba "domnul" la 4 ace.
-Nimic , șefu' , au încercat sa scape , mă ocup eu de ei.

Mi se face pielea de găina cand aud spusele acestuia. Imediat după ce pleacă "șeful lui Kendle" lasa mâna jos si răsufla ușurat.

-Ascultati-ma , vreau sa va ajut , daca vă prefaceți ca nu este nimic in regula o sa ieșiți de aici.

Îl ia pe David de mâini si pe mine ca să para că vrea sa ne lege din nou.

Ieșim din clădirea imens sa întunecoasă , ne dă drumul si intra înapoi in clădire. Mi s-au înmuiat picioarele si mă las pe David. Acesta mă ia in brațe si dă un telefon. Cand îl văzusem pe scaun ma întrebam ce caută acolo si de ce nu putea sa dea un telefon chiar atunci. Poate avea un plan.

David pov.

Este slăbită și trebuie sa mergem acasă. Am dat un telefon pentru a lua o mașina.

***

Am ajuns la hotel si decid să ne întoarcem acasă. M-am schimbat de hainele mele murdare la fel si Jade.

-Jade ?
-Da ?
-Trebuie sa ne întoarcem acasa.
-Ce ?! Nu. Nu vreau acasă. Adică aici.
-Trebuie să le spunem parintilor tăi macar si trebuie sa le spui ce s-a întâmplat , nu poti sa pleci asa.
-Of , bine.
-Hai in mașina.

Jade pov.

Îl iau pe Blacky , David îmi ia trolerul si coborâm la mașina. Intru in mașina înaintea lui David deoarece trebuie să predea cheia de la camera. Blacky este la picioarele mele si doarme dus. David intra in mașina si se uita la mine cu in zâmbet pervers. Se apleacă spre mine si îmi da un pupic scurg pe buze. Îi zâmbesc si mă pun pe citit.

***

Okk , am ajuns acasă. Se pare ca părinții mei nu au ajuns. Îmi iau bagajul din portbagaj si urc scările. David mi-l smulge din mâna pentru a ma ajuta. Blacky aleargă in casa si urca scările spre camera mea.

După ce îmi așez lucrurile ma așez pe canapea si deschid TV-ul , David se pune lângă mine si ma ia in brațe. În acel moment intră părinții mei pe ușa.

-Bună ! Le spun eu zâmbind.
-Hei , ce faceți ?
-Bine , veniți puțin aici sa va spunem ceva.
-Ok , ce vreți sa ne Spune-ți ?
-Bun , deci...

Nu apuc sa spun ce s-a întâmplat dar David mi-o ia înainte.

-Deci noi am fost răpiți , dar prima data m-a răpit pe mine , iar Jade a venit sa ma caute deoarece nu mai răspundeam la telefon. Si a nimerit într-un loc mai retras , iar oamenii care m-au răpit pe mine au răpit-o si pe ea.
-Ok , Jade , ne lași si guri cu David o clipa ?
-De ce ?
-Pentru ca asa am zis eu ! Spune mama pe un ton ridicat.
-Of , bine !

Mă ridic după canapea si intru la mine in camera un pic cam tensionată.

David pov.

-David , din momentul acesta , îți interzic sa te mai vezi cu Jade , s-a înțeles ? spune mama lui Jade cu niște ochi foarte mari.
-Eu sunt de acord cu decizia soției mele.

Ramân uimit si plin de nervi , de-abia îi stăpâneam.

-Acum te rog frumos sa te duci la Jade in camera si spune-i decizia noastră.

Mă ridic si urc scările pentru ai spune lui Jade. Sunt atât de nervos si nu îmi dau seama cum pot sa trăiesc fara ea. Intru in camera si o văd cum sta tolănită in pat si citește.

-Părinții tăi ne-au interzis sa ne mai vedem.
-CUM ?! NU SE POATE ! Nu o sa-i ascult , te iubesc prea mult. Spune ea in timp ce îi curge p lacrima pe obrazul ei rozaliu. O iau in brațe si o țin strâns .
-O sa vorbima telefon , serios , nici mie nu îmi place aceasta decizie , defapt o urăsc dar nu am ce să le spun parintilor tai pentru ca tu ești inca minora si nu ai ce sa faci.
-Da , dar...
-Shh... îi spun eu in timp ce o pup scurt pe frunte. Hai că plec pentru ca dupaia o sa te țină in casa toata viața. Te rog , nu mai plânge.
-Dar nu vreau sa nu ne mai vedem.
-Nici eu... acum plec.... pa , te iubesc !
-Si eu !

Ies din camera cu sufletul sfâșiat si o las plângând , pur si simplu îmi vine sa lovesc pe cineva. Ies pe ușa și salut respectuos.

Jade pov.

Îmi urăsc viața , îmi urăsc părinții , ce vina are el ca noi am fost răpiți , nu mai suport.

Îmi iau telefonul si o sun pe Chris , nu am mai vorbit cu ea demult.

"Alo , Chris ?" Îi spun eu în timp ce plâng.
"Hei , ce s-a întâmplat , de ce plangi ? Ești bine ?"
"Nu nu sunt bine , vrei sa vii pe la mine sa stam amandoua si să vorbim ?"
"Nu pot să vin la tine , Vino tu , te aștept. Calmeaza-te , hai Vino!"
"Bine , pa."
"Pa"

Este noapte afara si nu vreau sa ma imbrac in haine colorate. Îmi iau un maiou negru decoltat , niște blugi rupți scurți si îmi iau telefonul. Cobor scările și încep a ma încalță cu tenesii.

-Unde crezi ca te duci domnișoara ? Mă întreaba tata pe un ton arogant.
-La Cristiana.
-Si ți-am dat cumva voie ?
-Deci , in primul rând nu mai am 5 ani si in al doilea rând am voie sa ies afara.

Ies din casa cu telefonul meu in mâna si trântesc ușa. După 5 minute de mers....

Heii , sper să vă placa acest capitol , vă pup , condiția cu 30 de voturi si minim 5 comm-uri rămâne valabilă ! Vă mulțumesc că mă susțineți în continuare ! Vă iubesc ! 😘

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum