"Omul ăsta mă ține sechestrată."

554 22 3
                                    

David pov.

E ora 7:30. Nu am dormit toată noaptea. Dacă i s-a întâmplat ceva ?! Înnebunesc! Numai suport. Trebuie să îl Roger ca să mă ajute să o caut.

Jade pov.

Mă aflu într-o clădire părăsită.  Nu știu unde sunt. Sunt legată de un stâlp din fier. Nu mi-e frică deloc pentru că știu că David o să mă găsească. Un om îmbrăcat în negru vine la mine cu o porție de mâncare. O pune lângă mine.

-Mănâncă !
-Nu vreau !
-Bine , o să mori de foame.
-Mai bine mor , decât să stau aici cu un pedofil ca tine !

Bărbatul îmi dă o palmă și pleacă. Obrazul meu este roșu și mă ustură destul de tare. Sunt slăbită. Dar nu mănânc , cine știe ce a pus nenorocitul ăla în mâncare. Numai suport. Vreau să îl văd pe David. Omul ăsta mă ține sechestrată. David nu cred că are cum să mă găsească aici. E la sfârșitul orașului.

David pov.

Sunt în mașină cu Roger și cu încă trei băieți. Alți prieteni de-ai lui sunt în alte mașini. Ne gândeam că ar trebui să fie pe lângă oraș. STAI ! Pot să o găsesc! Mă conectez la telefonul ei și unde e ea e si telefonul ei.

-Roger , urmează traseul ăsta !

* * *

Am ajuns într-un loc ciudat. Aici e o casă părăsită. Un om dubios îmbrăcat în negru iese din clădire.

-Bună ziua ! Ați văzut o fată nu foarte înaltă cu parul blond și buclat.
-NU ! Acum plecați de aici !
-Domnule , telefonul m-a adus aici !
-Nu e nimeni aici ! E proprietate privată! Plecați!

Acel bărbat e foarte dubios. Sunt sigur că Jade e aici. Trebuie să vină poliția! Nu se poate să o mai las aici.

Jade pov.

Al dracu să fie. Era căt pe-aci să mă găsescă David. Brabatul vine la mine nervos. Stă nemișcat în fața mea , scoate un pistol și îl îndreaptă spre mine.

-Mi-ai făcut probleme ! Și nu ai fost cuminte !

Bunăă...sper să vă placă. Asta e a doua parte. Următorul capitol o să îl fac mult mai mare. Vă pup!😂❤

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum