E la spital ?!

684 26 21
                                    

Jade pov.

Cum începusem să citesc primul cuvânt , îl aud pe Blacky cum latră , anunțându-mă că Jessica coboară scările. Arunc hârtia in cufăr și mă ghemuiesc sub scări cu Blacky.

Dacă s-a uitat la mine în cameră și a observat că nu sunt , o dau de gardă. Sau pur și simplu a coborât să-și ia un pahar cu apă sau să se ducă la toaletă.

"De ce sunt lucrurile astea așa de răvășite ?! Cine a fost aici ?! " Spune Jessica punând lucrurile la loc.
"Pff , biletul ăsta nu poate fi citit de nimeni. O să-l iau la mine."

Încuie cufărul. Începe a urca scările și Închide ușa cu cheia.

Fuck ! Am rămas blocată aici. Cum o să mai ies din încăperea asta nenorocită ?! A da ! E o cheie de rezervă lângă ușă.

Îl iau pe Blacky și urc scările la fel de încet precum le-am coborât pentru nu a scoate nici un sunet. Ajung în capătul scărilor , mă uit în stânga și în dreapta pentru a mă asigura că nu e nimeni. Închid trapa , pun covorul peste și pe vârful picioarelor încep să urc scările. Pe Blacky nu am de gând să îl las pe jos pentru că gheruțele lui se aud destul de tare pe podea.

Cum pun mâna pe clanța de la ușa de la camera mea. Jessica îmi atrage atenția și îmi dă o sperietură îngrozitoare.

-Ce cauți la ora asta prin casă ?!
-A-am vrut să mă duc la baie.
-Hai că nu s-a întâlnit hoțul cu prostul. Stiu că tu ai fost jos în cămăruța aceea și ai văzut toate alea.
-Ok Ok , am ieșit în curte , dar despre ce cameră vorbești acolo ? M-am gândit să io întorc , oricum n-am apucat să citesc nimic.
-Ăăă , n-nimic , acum du-te la culcare. Noapte bună.
-Noapte bună.

Intru în cameră și răsuflu ușurată. Mă îmbrac în pijamale și mă trântesc în pat. Blacky vine și se ghemuiește sub plapumă lângă mine.

-Am scăpat de data asta!

Micul cățeluș latră afirmativ și începe a da din Codiță. Patul ăsta e așa de mare încât îmi vine să stau toată ziua în el. E roz , ar putea fi roșu sau alb , nu chiar roz.

Adică numai am 5 ani ! În fine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Adică numai am 5 ani ! În fine. Ar trebui să dorm , cine știe ce se va mai întâmpla si mâine.

* * *

E dimineață. Blacky numai e lângă mine. Ceasul arată 9:30. Mă ridic din pat și intru în baia dormitorului meu. Îmi fac rutina de dimineața și mă îndrept către dulap. Îmi aleg un maiou alb și larga și niște blugi scurți. Cobor în bucătărie , iar acolo văd pe masă un platou cu aperitive , o farfurie cu omletă , cu 2 ouă ochiuri și un bilețel lângă farfurie.

Dragă Jade,

În dimineața asta nu am putut rămâne la micul dejun deoarece sunt foarte ocupată , dacă ai nevoie de ceva o poti ruga pe Nina , menajera care va veni azi. Poti să iesi prin curte , să chemi prieteni la tine , poti sa faci ce vrei.

Cu drag ,

                                  Jessica

Mă așez la masă și mă apuc pe mâncat. În secunda 2 îl văd pe Blacky lângă masă uitându-se la mine cu o față de cățeluș plouată. Știam deja că voia să mănânce ceva de pe masă. Nu mă pot abține și îi arunc câteva feliuțe de salam.

* * *

Mă așez pe canapea verificându-mi telefonul. Văd 2 apeluri pierdute de la tata. Îl sun cu cea mai mare plăcere deoarece nu am maj vorbit cu el.

"Alo? Tata?"
"Hei , ce faci ?"
"Bine , tocmai ce am mâncat , mama ce face ?"
"Despre asta voiam să vorbim..."
"Ce s-a întâmplat ?!"
"..."
"Zi !"
"E la spital."
"Poftim ?! Vin imediat."
"Nu , e mai bine , mâine o să-ți spun cum se simte."
"Dar..."

Imediat îmi Închide telefonul în nas și o sun pe Jessica sperând că ea va știi ce se întâmplă.

Nu Răspunde , are telefonul inchis , îl sun si pe David dar si acesta are telefonul inchis , de ce toata lumea nu Răspunde la telefon ?!

Hei , sper că va plăcut acest capitol , vă pup !

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum