Jade pov.
Ies din casa cu telefonul meu in mâna si trântesc ușa. După 5 minute de mers cineva îmi pune mâna la gura cu mâna dreapta si cu mâna stânga îmi tine corpul strâns Astel imobilzandu-mă. Mă tranteste pe iarba si el se pune peste mine. Buzele lui devin din ce in ce mai apropiate de ale mele , încerc să dau din mâini si din picioare crezând ca voi opune rezistența si că voi scapă. Îmi pune mâna stânga pe sănul meu si începe să mă pupe pe gât. Tip căt pot de tare pentru a ma auzi cineva. O umbra înaltă se apEropie de noi si îl ia pe nenorocitul ala de pe mine și îi lipește 2 pumni și îl leșina. Este David ! Ce ma bucur că a ajuns la timp aici , daca nu ar fi fost el aici nu stiu ce s-ar fi întâmplat. Mă ia de abdomen si mă ridică , iar apoi mă ia in brațe strâns si eu pe el.
-Jade ce faci aici si unde te duci ?
-Pai ma duceam la Chris , tu cum de ești aici ?
-Pai voiam să vin la tine la geam ca sa vorbim.
-Aw ce drăguț.
-Hai ca te duc eu la Christiana.
-Ok.Mă săruta intens astfel eu răspunzându-i la sărut si înfășurându-mi brațele in jurul gâtului lui David.
***
Am ajuns in fata casei Christianei. O sun pentru a o întreba ceva.
"Alo ? Chris ?"
"Da ?"
"Sunt in fata casei tale si sunt cu qZDavid , poate intra si el ?"Atunci David a dat din cap ca nu ca sa nu o deranjeze.
"Da , sigur , să intrewZasdxvbycdq si el."
"Ok merci !"-Jade , nu trebuia să ma auto inviți.
-Hai lasa ca macar mai stam împreuna.
-Da asta asa e. Zâmbește el in timp ce zâmbește jucăuș.Intram in curte și batem la ușa casei imense.
-Hei Jade ! Hei David , intrați.
-Hei , spunem amândoi in același timp fara sa vrem si începem da radem.
-Hai că vă potriviți ! Spune Chris in timp ce ne face cu ochiul.Ne așezăm pe canapea si Chris ena duce un bol cu floricele. David sta lângă mine și Chris s-a Așezat pe un fotoliu care este fata in față cu canapeaua pe care stăteam.
-Jade , acum îmi zici de ce plângeai ?
Îi fac semn ca nu trebuia să spună asta pentru ca David nu suporta faptul ca eu voi plânge vreodată.
-Cum ? Ai plâns? De ce ?
-Pentru că nu ne mai puteam vedea si nu suportam aceasta idee.
-Dar o să ne vedem , iti promit , dar si eu voiam sa ne vedem , dar daca părinții tai nu ne lasa.
-Dar o sa ne lase sau o sa ne vedem pe furiș.
-Of , mititico , te iubesc.
-Si eu !Buzele lui fine îmi ating fruntea rece .
-Ce draguuut. Spune Chris in timp ce ne întrerupe momentul , dar nu o judec deoarece totuși am intrat buzna la ea in casa.
-Ops , scuze. Zice tot ea si ea o floricica in gura.***
*01:30*
David pov.
Ea doarme asa de frumos pe umărul meu , e așa minunata , nu îmi pot închipui viața fara ea , o ador , o iubesc , pur si simplu nu mă pot abține să nu o iau in brațe cel puțin. Christiana doarme pe ea , iar eu o admir pe mititica mea cum doarme. Îi pun mâna mea uriașă pe obrazul si rozaliu , astfel trezind-o. Are ochii lipiți si nu cred că știe ce se întâmpla prin jur.
-Jade ?
-Da ? Spune ea mai mult șoptind.
-Hai să mergem , poate vrea si Christiana să doarmă.
-Aș vrea să vin la tine , nu vreau acasă.
-Bine , mergem la mine , dar le zici parintilor tăi.
-Nu , oricum trebuie să plătească pentru că nu mă lasă să mă văd cu tine.
-Malefico !
-Muhaha.-Chris ? Noi plecam , noapte buna!
-Hă ? A , noapte bună. Zice ea de-abia mormăind.David mă ia in brațe ca pe mireasă pentru că sunt atât de somnoroasa încât abia mă mai țin pe picioare. Ieșim afara și mă pune în mașina lăsându-mi scaunul pe spate pentru a dormi mai bine. Aud cum se urca în mașină si pornește motorul. În secunda doi am ajuns acasă , oprește motorul si iar ma ia in brațe. Descuie ușa și urcam scările care duc spre camera jn care o să dormim. Mă aseaza pe pat si simt cu brațele lui bine lucrate si puternice dispar de sub corpul meu. Se duce la baie și pornește apa. Mă ridic în capul picioarelor și mă schimb în pijamalele mele cam sexy ce-i drept dar pe astea le aveam aici la David. Îl văd cum iese din baie cu parul ud si ciufulit. Are in jurul taliei lui un prosop alb ce pare pufos. Își pune un tricou alb pe el si miște pantaloni scurți. Se aseaza în pat și începe se își plimbe degetul arătător pe corpul meu. Mă întorc cu fața la el și mă uit in ochii lui strălucitori. Se pune peste mine , iar buzele lui fac contact cu ale mele. Îi răspund la Sărutul lui și îmi bag degetele în parul său un pic ud. Își duce buzele spre gâtul meu și mă mușcă puțin tare , iar eu scot un geamăt. Limba lui dansează pe pielea mea apoi se îndreaptă înapoi la buzele mele. Îmi dă jos tricoul si ramân în sutien. Uitasem să mi-l dau jos asa că rămăsesem cu el pe mine. Își plimba mâna pe obrazul meu și mă trec niște fiori plăcuți.
-Nu ar trebui să te culci ? Spune el dezlipindu-se din sărut.
-Mmm...Ba da.
-Ti-e somn , nu ?
-Da.
-Oricum maine am o surpriza pentru tine.
-Okk . Spun eh zâmbindu-i.Se dă după mine și își verifica telefonul. Mă ridic in capul oaselor și îmi dau sutienul jos si îmi pun tricoul repede. Mă așez in pat și mă întorc cu fata la David , iar el își lasa telefonul pe noptiera si ma ia in brațe. Mă las învăluită de somnul care mă aștepta de mult.
Hei , sper că v-a plăcut acest capitol , nu o să mai șterg cartea , Paa ! 😘
CITEȘTI
Primul sarut
RomansaPrimul sărut se întâmpla atunci când....primul sărut este....defapt , ce este primul sărut ? Asta o sa afle în curând Jade , fata de 15 ani care s-a îndrăgostit de băiatul visurilor ei , în schimb , și acesta este topi după Jade