Răpită

572 26 1
                                    

David pov.

E dimineața , ceasul indică ora 12:30. Jade e sus , face un duș. Eu sunt în bucătărie făcându-mi un ceai. Peste o oră ne pregătim să intrăm în pișcină. Austin și Chris sunt deja în pișcină. Jade coboară într-un costum de baie care o face să arate atât de ... de .... sexi... Ține un prosop cu mâna stângă , iar în cealaltă mână își ține telefonul.

-Hai , David , vii odata ?
-Da , oricum , eu am slipi pe mine.

Intrăm în piscină. Mă bag cu capul la fund și mă duc la Jade (sub apă) și o arunc.

* * *

E 5:45.Am stat destul de mult în piscină. Eram foarte obosiți așa că am tras un pui de somn. Eu cu Jade suntem la o plimbare în parc.

Am stat 3 ore pe bancă . În timpul acela vorbeam încontinu.

Jade pov.

-David , mă duc să îmi cumpăr o sticlă cu apă.
-Ok , vrei să vin cu tine ?
-Nu.

După ce m-am îndepărtat de David , cineva a venit la mine și mi-a pus mâna la gură. Încerc să scap din strânsoarea lui dar mi se face brusc rău. Bărbatul avea la mână ceva care mă face să leșin. Conștientizez că am fost răpită.

David pov.

O aștept de o jumătate de oră. Dacă i s-a întâmplat ceva ?!

După 3 ore în care am căutat-o prin tot orașul nu o găsesc. Cineva a răpit-o! Cred... dacă este așa , cel care a răpit-o moare de mâna mea! Nu pot să cred că nu e de găsit.

Ajung acasă și i văd pe Chris cum sta pe canapea lângă Austin.

-Hei David ! Jade unde e ?
-Păi....a dispărut.
-CE ?! CUM ?!
-Da , nu e de găsit ! Am căutat-o prin tot orașul!
-SUN LA POLIȚIE !
-Da , ar fi bine. Eu numai gândesc , numai stiu ... numai...

Picioarele mi s-au făcut de odata moi și sint cu corpul meu face contact cu podeaua rece.

-DAVID !
-Chris , sună la salvare!

Bună!! Scuze că postez așa de greu. Aceasta este prima parte a capitolului. Ce credeți că se v-a întâmpla ? Sau ce vreți să se întâmple ? Spuneți-vă părerea în comentarii ! Va pup ! 😘

Primul sarutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum