David scoate din buzunar o cutiuță roșie.
-Ăsta e cadul de la mine pentru ziua ta!
-Doamne...mulțumesc .... te iubesc!
-Deschide-l.Deschid cutiuța și acolo se află un inel.
-Vai , ce frumos e !
-Ți se potrivește !David mi-l pune pe deget și mă sărută romantic. Se pare că (,) Chris și cu Andrei trec și ei , ținăndu-se de mână , pe aici.
-Bună porumbeilor ! Spune Chris cu un zâmbet pe față.
-Bună și vouă.
-Uau , ce inel frumos ai !
-Da , merci , acum mi l-a dat David , ca (,) cadou de ziua mea
-Ce romantic , și inelul e superb. Să știi că avem și noi un cadou pentru tine.
-Hmm.....interesant !
-Acum vă lăsăm , a da și săptămana viitoare e vacanță.
-Știam. Hai Paa , ne mai vedem.
-Paa !Ne mai plimbam putin și încep să tremur. David mă ia de mână și vede că mor de frig.
-De ce nu mi-ai spus că ți-era frig ?
-Păi nu am vrut să-ți stric dispoziția.
-Uite , dacă tu nu te simți bine , nici eu nu mă pot simți bine , hai în casă.David își dă jos geaca și o pune pe mine. Având în vedere că el are doar o bluză pe el și nu îi este frig deloc.
Intrăm în casă. Mama și tatăl lui David par a fi sus în camera lor. Mă descalț și urc în camera noastră. Acolo mă schimb repede să nu între David și să mă vadă. E 8:30. Ziua de astăzi m-a obosit foarte mult. Numai fac duș. Vreau doar să stau în pat lângă David și să vorbim. Mă pun în lat și pun pătura moale peste mine. În acel moment intră David cu un tricou alb și niște boxeri. Se pune lângă mine și începe să mă sărute sălbatic. Buzele lui moi valsează cu ale mele. Se pune peste mine și își pune mâinile pe talia mea. Îl dezbrac , iar acesta rămâne pe jumătate gol. Se răsucești astfel făcând schimb de poziția pe care o aveam. Măinile mele se joc în parul lui. Mă dau de pe el și mă dezlipesc din sărutul lui fermecător. Mă întorc cu fața el și el cu fața la mine. Închid ochii și încerc să adorm. David își pune mâna peste mine și mă învelește.
* * *
David pov.
E 12:00 , iar ea încă nu s-a trezit. Astăzi e ziua ei de naștere împlinește 16 ani. Habar nu are că am pregătit o petrecere surpriză la ora 15:00 care va avea loc la restaurantul Black&White din centrul orașului. O zgâlțâi puțin încercând să o trezesc. Încercarea mea a eșuat. S-a întors pe partea cealaltă. O mai las să doarmă. Îmi deschid telefonul și văd apeluri nepreluate de la Andrei.
📲ați pierdut un apel de la Andrei la 10:30
📲ați pierdut un apel de la Andrei la 10:35
📲ați pierdut un apel de la Andrei la 10:40
Doamne , băiatul ăsta e incredibil ! Ies din cameră și cobor în sufragerie. Mă așez pe canapea și îl apelez pe Andrei.
"Alo ?!"
"David , s-a întâmplat ceva oribil !"
"Ce ?"
"Chris a leșinat și acum sunt la spital cu ea."
"Pe bune ?! Cum s-a întâmplat asta ?"
"Păi ne plimbam ... azi de dimineață și de odată a leșinat."
"Bine , vin imediat!"
"Nu veni ! Stai cu Chris ! Doctorul a spus că e bine. "
"Păi și la petrecere ? Mai poate ajunge ?"
"Da , mai zi-mi odată la ce oră este petrecerea!"
"La 15:00 !"
"Hai că vine doctorul , trebuie să închid , ne vedem acolo!"
"Pa!"Mă duc sus în dormitor. Jade nu s-a trezit , încă. O pup pe frunte ușor , sperând că se v-a trezi. Uite că a făcut-o.
-Bună dimineața! Spun eu încercam să par nepăsător că azi e ziua ei.
-Bună , de cănd ești treaz ?
-De la 12:30.
-Și acum căt e ceasul ?
-Este 12:00. Cum ai dormit ?
-Am dormit foarte bine , tu ?
-La fel. Hai trezește-te , azi trebuie să mergem la ora 15:00 la petrecerea pe care o dă un prieten de al meu....fă-te frumoasă...
-Pff....bine....Ea habar nu are ce o să se întâmple .
Jade pov.
Mă ridic din pat și mă duc la baie să ma spăl pe dinți și să fac un duș.
Intru în cabina de duș. Dau drumul la apă și îmi pun săpun lichid pe burete. Încep să mă clătesc cu apă fierbinte și ies din duș. Mă îmbrac cu hainele pe care le aveam în baie și mă duc în dormitor. Îmi iau o rochie roz și scurtă.... cobor și mă duc în sufragerie. Acolo este mama lui David.-Arăți foarte frumos !
-Mulțumesc !
-Hai să te machiez , am înțeles că vă duceți la o petrecere azi , nu ?
-Da , dar nu e cam devreme ?
-Nu , e 13:30. Până te machiez și până mănânci si tu se face 14:30.* * *
Carla , mama lui David , m-a machiat și ne-a făcut de mâncare.
E o femeie de nota 10. Avea dreptate că se face târziu. E 14:30 , iar noi în jumătate de oră trebuie să fim la petrecere.
Mă încalț cu tocurile mele negre , ieșim pe ușă și ne urcăm în mașină.-Mama ta e o persoană foarte drăguță.
-Mulțumesc. Arăți foarte bine.
-Merci...și tu la fel.David este îmbrăcat la costum. Se asortează cu mine. Nu îmi miroase a bine.
* * *
Am ajuns la un restaurant din centrul orașului , numit , Black&White . Aici ? O petrecere de adolescenți ? Nu prea cred.
-David , sigur aici e petrecerea ?
-Da !Intru pe ușă și toată lumea țipă "LA MULȚI ANI , JADE!" Mă uit la David și îl iau în brațe. O văd pe Chris cu Andrei că se îndreaptă spre noi.
-La mulți ani , Jade !
-Merci , chiar nu mă asteptam , a cui a fost ideea ?
-A lui David ! Cadoul din partea noastră e deja acasă la voi.
-Ce este ?
-Un urs mare pufos !
-Uau , ce drăguț !Petrecerea e minunată. Mă distrez pe cinste cu prietenii mei invitați de David. Telefonul vibrează , îl deschid și mă uit să văd cine mi-a trimis mesaj.
📨aveți un mesaj de la Mami❤❤ :La mulți ani scumpa mea , sper să te distrezi la petrecerea ta !
O iert ! Totuși e mama mea și o iubesc !
📩 mesaj către Mami❤❤ :
Mulțumesc , după petrecere o să trecem pe la tine , te iubesc !* * *
Petrecere s-a terminat. E 9:30 și eu sunt în mașină împrună cu David. Mergem la mama mea.
Am ajuns acasă. Cobor din masină și intru în casă. Mama e pe canapea. Mă aștepta.
-Bună , mamă ! O iau în brațe și o strâng cât de tare pot.
-Bună , draga mea , mai ești suparata ?
-Să zicem...dar nu le tine ... pe tata !
-Păi știi nu ai de ce ... pentru că A FOST O GLUMĂ!!!
-Serios ?
-Da , am vrut să-ți fac așa....un cadou de ziua ta.
-Mă speriase-i , eu chiar o luasem în serios
-Auzi...rămâi în seara asta aici ?
-Da ! Stai că ma duc să îl anunț pe David. Mă așteptăm în mașină
-Ok !-David , nu te supăra...în seara asta vreau să rămân cu mama...
-Ok , te iubesc , Paa !
-Si eu ! Paa !Bunăă...sper să vă placă capitolul acesta. L-am făcut un pic mai lung. Puneți în comentarii ce părere aveți despre această carte . Bă iubesc <3
CITEȘTI
Primul sarut
RomancePrimul sărut se întâmpla atunci când....primul sărut este....defapt , ce este primul sărut ? Asta o sa afle în curând Jade , fata de 15 ani care s-a îndrăgostit de băiatul visurilor ei , în schimb , și acesta este topi după Jade