Azra knkim bu bölüm de sana olsun daskmeytim 🎈🎈
--------------------
Multi Melis
***************Ben yaşadığım şeyle ufak bi gülümsemeye sahip oldum ve tam onun yanına gidicekken yere yapıştım ve her yerim çamur oldu. Ben bu komik duruma düşünce önce şaşırdım sonra bi kahkaha basmamla Erim bana 'acayip heyvanlara benziyirsen' bakışı atıyordu. Evet 'hayvan' değil 'heyvan' çünkü ben hayvana benziyemem. Ben bu halimle gidip Erim'e sarılırken o benden uzaklaşmak yerine kollarını açıp bana sarıldı.
Biz böyle aşk yaşarken bir sürü fotoraf çekme sesi duydum ve arkamı döndüğümde Kumsal, Dolunay, Su, Mert, Emir, Doğukan, Meriç bizim fotorafımızı çekiyordu.
"Ama yaa" dediğimde
"Ne yaa" benim taklitimi yaparak aynı anda konuştuklarında bizde Erim'le kahkaha attık.Bu kadar saçma bi olaydan sonra hepimiz Balon Kafe'ye gittik. Beyza kafesinin adını Balon Kafe koymuştu çünkü biz balonları çok severdik.
Biz gittiğimizde kapalı olduğunu gördük ve şaşırdık. "Len bugün günlerden ne?" dediğimde Kumsal "pazar" dedi. Ya bu pazar günleri kapatır burayı off. Benim üzüldüğümü görünce Erim kolunu omzuma attı ve anlımdan öptü.
"Üzülme sen başka bi yere gideriz"
"Tamam üzülmem ama başka bi yere gidemeyiz"
"Neden"
"Beyza çok kızar"
"Peki o zaman"
Herkes evlerine dağılırken Boşngüneş(Dolunay) -esprinin kötülüğü için çok sorry- ile birlikte giderken arkadan sesler geldi ve nedense sadece ben duyuyorum o da bu sesleri duyuyo mu diye Dolunay'ı dürtüklerken birden suratına baktım ve gözlerime inanamadım ama ama ama bu kızın gözleri siyah ve gözlerinden siyah bişeyler akıyo lan noluyo amk altıma sıççam şimdi. Allah'ım nolur rüya olsun bu ne lan. Ama bu kızı bıçaklamışlar ve üzerinde gelinlik var lan bunun oha ama bi elinde içki var be bu kızın diğer elinde de sigara olum bunun parmaklarıda kesik lan bunun bide 3 parmağı yok lan ben Dolunayı incelerken arkadan yine adımı seslendiler ben tam koşuyodum ki düştüm kolumdan bişi çıktı koluma baktığımda serumun iğnesi çıkmış etrafıma baktım olum ben hastanedeyim lan onların hepsi rüya mıydı hepsi altıma sıçıyodum aq bu ne biçim rüya amk.
Ben gördüğüm rüyanın etkisindeyken içeri bizimkiler girdi sonra da bi hemşire ben hemen gidip Dolunay'a sarıldım sefiyom la bu kızı piç filan ama iyi kız. Ne diyom la ben benim ikizim piç olamaz.
"Bence de. Ben piç değilim"
"No no no no no dışımdan düşünmedim"
"Tabi canım tabi"
"Ay iyi be hadi gidelim" dediğimde aklıma bişi geldi
"la biz nie burdayız"
"bayıldın ya salak"(mert diyo)
"Ha ok hadi gidek. Erim bana
'insan görmüş masum uzaylı' gibi bakma da gidelim"Hastaneden çıkyık biz eve geçerken iyi akşamlar dedik ve evin yolunu tuttuk eve vardığımızda ikimizde odamıza -ay ben bide bunla aynı odada kalıyom- geçtik ben telefonumu alıp yorganı üstüme kapattım. Bir süre sonra üstümde bişey hissettim yorgani hizla actigimda Dolunay bana yastik firlatmisti. Beni görünce yedek odalardan birine koştu. "Sen kim köp-kedi" diye bağırdım -evet köp-kedi çünkü o köpek değil kedi o bende panda- ve elime iki yastık alıp koşa koşa odaya gittim tam kapıdan girdiğimde Dolunay yüzüme yastık yapıştırdu gülerek benim odama geçti. Yatağıma oturmuştu koşa koşa gidip üzerine atladım ve kafası duvara çarptı. Gülerek" iyi geceler" dedim ve onun yanına yattım bu gece onla uyuyacaktim yatağa yattuktan bi süre sonra kendimi uykunun kollarina biraktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hadi Len Ordan
Teen Fiction"Bu olamamış, gidin tekrar yapın." "Gerizakalı" "Gözleri kahverengi ama gökyüzü gibi bakıyor..." Gece,Dolunay,Su,Kumsal... Erim,Emir,Doğukan,Meriç...