Egyedül vagyok. Egyedül az utcán, ahol senki sem jár. A könnyek patakokban folynak végig sápadt, fájdalommal teli arcomon. Csalódtam.
Hogy miben? Kiben? Kikben? Hogyan? Miért?
Az egész minden a legelején kezdődött. Amikor kezdtem megnyílni az emberek előtt. Hiba volt.
Az elején minden tökéletes volt. Éltem a csodás és feledtébb boldog életemet. Olyan lassan csöppentem bele az egészbe, hogy észre sem vettem hogy talán óriási hibát követek el, hogy elkezdek bízni az emberekben.
Volt egy csodás családom, egy tökéletes fiúm. Két legjobb barátnőm. És sok barátom.
A csalódások robbanásként zúdultak rám, és szép lassan elveszett mindenem, és mindenkim.
Az első fájdalmas dolog az életemben 16 évesen történt, amikor is a szüleim elvittek a nagyihoz, hogy nála töltsem a hétvégét. Az egész annyira furcsa volt nekem. Nem értettem miért megyek oda. Beültettek a kocsiba, elvittek a nagyihoz, megpusziltak, elköszöntek, és azóta nemláttam őket. Nem értettem mi történhetett. Kerestem őket telefonon, interneten, otthon, de semmi életjelet nem kaptam tőlük. Tudtam hogy életben vannak, hisz a közösségi oldalakon aktívak voltak. De valamilyen oknál fogva semmilyen kapcsolatot nem szerettek volna létesíteni velem. Depresszióba estem. Egyszerűen nem értettem mi rosszat tettem, hogy így elhagytak. Nagypapám rá 1 évre meghalt, úgyhogy már csak a nagyi maradt nekem. Amilyen gyorsan a szüleim eltávolodtak tőlem, olyan gyorsan erősödött a viszonyom nagymamámmal. A barátaim egyre közelebb kerültek hozzám látva, hogy nem vagyok jól. Inez és Lisa , akik a legjobb barátaim, mindenben, mindig segítettek. Rájuk mindig számíthattam. Bíztam bennük.
Ott volt a csodálatos, tökéletes fiúm Matthew, aki mellett mindig önmagam lehettem. Ő is mikor akármi történt, ott volt nekem. Képes volt éjjeleken keresztül fennt lenni velem. Segített adatokat szerezni a szüleimről.. Sikertelenül.Körülbelül fél év múlva a nagyim, Inez, Lisa és Matthew odaadó és önfeláldozó segítségével kikeveredtem a depresszióból. Egyre jobb kedvem lett. Egyre többet mozdultam ki itthonrol. Visszatértem.
Köszönöm ha elolvastad, és ha tetszett akkor nyomj egy Vote-ot. További jó olvasást! ❤❤
~disappointedgirl11~
YOU ARE READING
Bizalomból csalódás |befejezett|
General FictionCsalódás csalódás után. Ez a lány sorra éli át a csalódásokat. Egyre fogynak körülötte az emberek. És a végén nem marad senkije. Aki bízik, az csalódik. Ezt egy életre megtanulta.