Néw: Matthew Hastings.
Kor: 17
Ő az akiben a legjobban bíztam, és legnagyobbat csalódtam. De mindent csak szép sorjában.
Bizonyára mindenki ismeri a filmekben a "csapatkapitányt", a "vezért", a "menő srácot". Nos mondhatni Matthew is ilyesmi. Ő a suli álompasija. A folyosón minden lány fordul utána. Csodálom, hogy nem "I Love Matthew" feliratos táblákkal, sikoltozva csörtetnek a nyomában.Ő a "falkavezér". A fiúk mindig követik, próbálnak úgy viselkedni mint ő. Mindenki szerint ő a tökéletes.
Róla azt kell tudni, hogy göndör gesztenyebarna haját mindig gondosan beállítja. Nem nagyon ismerek ilyen csodás fürtökkel rendelkező embert, mivel szerintem ez nem sok fiúnak adatik meg. Bár a legtöbbjük szerintem nem is vágyik rá, azért neki nagyon jól áll. Óriási, gyönyörű barna szemei állandóan csillognak.Imádom mikor mélyen belenéz a szemembe akár a suliban, akár mikor együtt vagyunk, és nem foglalkozik senki mással, csak velem. Imádom a száját, mikor mosolyog a hülyeségeimen. Imádom a nevetését, amit szinte mindig hallani lehet. A hangja mély és kicsit rekedtes. Amikor hallom a hangját, akár hozzám, akár máshoz beszél, mindig megnyugszom. (bárcsak még mindig itt lenne velem)
Izmos, sportos alkat. Imád focizni, ami nagyon megy neki.
A lányok főképp ezért is vannak oda érte.
Matthew a legodaadóbb, legviccesebb, legmegértőbb ember akit ismerek. Ezért is bíztam meg a legjobban BENNE. És ezért csalódtam a legnagyobbat. Őt is a képzeletedre bízom inkább. Gondold el a "falkavezér" fiút.
YOU ARE READING
Bizalomból csalódás |befejezett|
General FictionCsalódás csalódás után. Ez a lány sorra éli át a csalódásokat. Egyre fogynak körülötte az emberek. És a végén nem marad senkije. Aki bízik, az csalódik. Ezt egy életre megtanulta.