T
Γύρισαμε πίσω στο σπίτι της-αφού προσφέρθηκε να μου εξηγήσει ακριβώς τι έγινε-ο δρόμος ήταν μακρύς και ήσυχος.Ειλικρινά χαίρομαι που δεν μιλήσαμε στην διαδρομή γιατί ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να πω κάτι.
"Ξέρεις"άρχισε ενώ έβαλε το κλειδί στην κλειδαρότρυπα"πώς γνωρίζω ότι σου αρέσει ο Ντίλαν?"
Κούνησα το κεφάλι μου.
"Είναι επειδή είδα πως τον κοιτάς"
Τώρα την γαμήσαμε
"Και πού ξέρεις ότι τον κοιτάω έτσι?Το βλέμμα μου είναι απλά φιλικό"
"Και έγω κοιτούσα κάποιον έτσι"ψιθύρισε
Εμ,αυτό ήταν...απρόσμενο.
Αναστέναξε και μου έδωσε μια φοτογραφία που στεκόταν στο κομοδίνο.Την πήρα και την κοίταξα.Η Νταϊάνα είχε τα ξανθά μαλλιά της κότσο,με την φράντζα της να πέφτει στα μάτια της,φορούσε ένα γαλάζιο φόρεμα και γέλουσε.Τα χέρια της έσφιγγαν μια πιο κοντή κοπέλα,που είχε και αυτή πιασμένη τα μαλλιά της με τον ίδιο τρόπο,και που φορούσε ένα μάυρο στενό φόρεμα.
Μέτα από λίγο,αναγνώρισα την μυστηριώδους κοπέλα ως την Λία απλά πιο νέα και με καστάνα σκούρα μαλλιά σε αντίθεση με τώρα που ήταν ανοιχτά με ξανθές ανταύγιες.
Δίπλα τους ήταν ένας πολύ πιο ψηλός τύπος με καστανά μαλλιά και μάτια που φορούσε ένα μαύρο δερμάτινο μπουφάν.Η Λία είχε ακουμπήσει το κεφάλι της στο στήθος του με ένα πλατύ χαμόγελο ως τα αυτιά.
"Γνώρισα την Λία στα γυρίσματα του Glee.Οι χαρακτήρες μας ήταν θανάσιμοι εχθροί αλλά εμείς τα πηγαίναμε πολύ καλά μεταξύ μας.Μέναμε μαζί για ένα διάστημα και κάποιοι ακόμα άρχισαν να πιστεύουν ότι τα είχαμε"
Χαμογελούσε όσο μου τα έλεγε.Ήταν ένα θλιμμένο χαμόγελο που έκρυβε πίκρα και θυμό.Δεν ήξερα όμως το γιατί.
"Σε κάποια φάση,άρχισα να πιστεύω πως της άρεσα.Μου 'χε δώσει πολλά στοιχεία και αφορμές..."κοίταξε τον τοίχο όσο εγώ συνέχισα να εξετάζω την φοτογραφία.
Θα ορκιζόμουν πως τον ξέρω αυτόν.
"Ποιος είναι αυτός?"
"Ο Κόρι Μοντέιθ.Ήταν ένας από τους συμπρωταγονιστές μας και ο αρραβωνιαστικός της Λίας"ίσως δεν θα έπρεπε να το είχα αναφέρει"Ξέρεις πώς είναι να 'σαι τόσο κοντά σε κάποιον,να πιστεύεις ότι θα είναι πάντα δίπλα σου,και ξαφνικά να τους χάνεις?"
Βέβαια.Κάθε φορά με τον Ντίλαν και την κοπέλα του.
"Το καταλαβαίνω,αλλά ατυχίες συμβαίνουν.Τουλάχιστον είναι παντρεμένη με κάποιον που την αγαπάει και αυτό πρέπει να σε κάνει ευτυχισμένη"
"Δεν είναι"είπε και άρπαξε μια βιντεοκασέτα.Στην άκρη ήταν γραμμένη η λέξη Quarterback με μεγάλα γράμματα.Έβαλε την ταινία να παίξει και έκατσε στον καναπέ"Όταν ζητάς κάτι από μια ανώτερη δύναμη,δεν στο δίνει.Παρ' όλα αυτά με κάποιο περίεργο τρόπο,κατάφερα να πάρω αυτό που ήθελα.Τουλάχιστον αυτό που νόμιζα ότι ήθελα.Το σύμπαν αποφάσισε-για να με κάνει χαρούμενη-να πάρει την ζωή του πιο ευγενικού και καλόκαρδου ανθρώπου που είχα γνωρίσει.Δεν θυμάμαι καν τι έκανα εκείνη την στιγμή!Μόνο την επικεφαλίδα Γνωστός Ηθοποιός του Glee Νεκρός σε Ξενοδοχείο του Βανκούβερ Από Ναρκωτικά.Είχε πρόβλημα με ουσίες και ήταν καναδός,ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι?"
Είχε αρχίσει να κλαίει τώρα και το μόνο που ήθελα ήταν να την αγκαλιάσω.Κανείς δεν αξίζει να είναι δυστυχισμένος.
"Στην αρχή νόμιζα πως το άξιζε.Είχε σοβαρό πρόβλημα και το αγνοούσε.Στο κάτω κάτω,είχε μια υπέροχη κοπέλα,οικογένεια και φίλους που τον αγαπούσαν.Ύστερα όμως σταμάτησα να τον κατηγορώ και άρχισα να μισώ τον εαυτό μου που δεν το κατάλαβα πιο γρήγορα.Έμοιαζε τόσο χαρούμενος"γέλασε"Μια φορά με βιντεοσκοπούσε ένω τον βιντεοσκοπούσα και αστειέυτηκε πως με βιντεοσκοπούσε ενώ τον βιντεοσκοπούσα να με βιντεοσκοπεί και σκάσαμε στα γέλια"
Μέχρι και εγώ στεναχωρήθηκα.
"Το πήρα σαν σημάδι.Έπρεπε να ξεχάσω την Λία,το Glee και όλους"
"Ίσως όχι.Οι καλοί άνθρωποι πεθαίνουν νέοι.Ξέρω από αυτά,ο χαρακτήρας μου στον Λαβύρινθο τρελένεται και πεθαίνει στο τρίτο βιβλίο"
Γέλασε λίγο και κοίταξε τον σκύλο της που έτρεξε κοντά της.Ήταν ένα μικρό ασπρόμαυρο παγκ."Εσύ και ο Ντίλαν δεν προτίνόσασταν για ένα Βραβείο Χημείας?"
Έγνεψα και οι αναμνήσεις ήρθαν ξανά.Ηταν κάπως αστείο το πόση σκέψη και δουλειά βάλανε οι φαν.Υπήρχαν φάνφικς,βίντεο και φοτογραφίες.Μια φορά με ρώτησαν και τι πίστευα για το σιπ μας αλλά αντί για σιπ άκουσα shit.
"Σας ψήφισα,κυρίως γιατί δεν μου άρεσαν τα άλλα ζευγάρια αλλά ναι"μουρμούρισε"Εμείς είχαμε κερδίσει την καλύτερη χημεία στο E! που ήταν πολύ αστείο γιατί οι χαρακτήρες μας δεν τα είχαν καν.Τέλος πάντων,όλο αυτό με έκανε να καταλάβω κάτι"
"Τι?"
"Δεν είμαστε τόσο διαφορετικοί,εγώ και 'συ.Γι' αυτό αποφάσισα να σε βοηθήσω να κερδίσεις τον πρίγκιπα σου"
YOU ARE READING
Όχι τόσο διαφορετικοί
FanfictionΗ Νταϊάνα ήταν ένα από τα πιο συζητημένα πρόσωπα στην τήλεοραση,αλλά αυτό ήταν παλιά όταν η σειρά που την έκανε διάσημη παιζόταν ακόμα,τώρα έχει την ευκαιρία να ξαναβγεί στον φακό.Το μόνο προβλημά της είναι που θα ξαναδεί την συμπρωταγωνίστριά της-μ...