Και ζήσαν αυτοί καλά

32 3 0
                                    

Α/n Τελευταίο κεφάλαιο...

Το ξέρω ότι αυτή η ιστορία είναι και μικρή και αρκετά cringy αλλά είναι η πρώτη μου.

Θα ανεβάσω περισσότερες που θα 'ναι καλύτερες και με πιο ενδιαφέρουσα πλοκή.

Μπορώ να πω σίγουρα ότι όλες θα έχουν ένα diversity από τα συνηθησμένα βιβλία στο ελληνικό wattpad και αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό.

Τέλως πάντων,απολαύστε το τελευταίο κεφάλαιο ^_^

T

"Για όνομα του Θεού!Για σένα το τραγουδάει"φώναξα εκνευρισμένος.Μπορεί να το έπαιζε έξυπνη αλλά σε αυτό το θέμα ήταν τελείως τυφλή.

"Μμ,εμ απ' ότι φαίνεται,εγώ λέω,εμ"η Άντζελα προσπάθησε να πει κάτι.Μάλλον όμως δεν ήταν προετοιμασμένη."Ας βγούμε λίγο έξω να ξεκουραστούμε όσο τα σιπς μου--εννοώ Άνσελ και Ντίλμας"τραύλισε"Εννοώ ας αφήσουμε την Λία,την Νταϊάνα,τον Τόμας και τον Ντίλαν μόνους"

Είμαστε από τα σιπς της?Νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου.

"Τ-Τι εννοούσε ο Τόμας?"ρώτησε η Νταϊάνα προσπαθώντας να κάνει την Λία να την κοιτάξει"Γιατί το τραγούδησες αυτό?"

"Δ-Δεν ξέρω"μουρμούρισε"Είμαι μπερδεμένη και μια κινούμενη καταστροφή,πάντα ήμουν.Απλά"σταμάτησε τον εαυτό της και με κοίταξε"σου φαίρεται καλά?Γιατί σου αξίζει να είσαι χαρούμενη,Ντι και αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό ίσως δεν θα έπρεπε να είσαστε μαζί"

"Λία εγώ--"

"Περίμενε"την διέκοψε ο Ντίλαν"Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή για όλους μας.Αφού μπορεί η Λία να το κάνει,τότε και εγώ μπορώ"

Κάτσε τι κάνει?Έχει γούστο να του αρέσει και αυτού η Νταϊάνα!Πω δεν θα το αντέξω τέτοιο πλήγμα.

"Πιστεύω πως δεν θα έπρεπε να τα 'χετε"

Μήπως γίνεται να νιώθει και αυτός το ίδιο?Μήπως του αρέσω?

"Τόμας,ούτε καν την ξέρεις!Μπορεί να είναι εγωκεντρική ίσως να αρχίσει να σε ελέγχει.Μπορεί και να φωνάζει χωρίς λόγο και αιτία!"

"Ντιλ,δεν το νομίζω"γέλασα χαρούμενος.Ήταν τόσο χαζός που δεν μπορούσε να το δει.

"Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν θα έπρεπε να είσαι μαζί της"μου είπε"Θ-Θα έπρεπε να είσαι μαζί μου"

Ο Ντίλαν... μόλις... ανακοίνωσε... την... αγάπη... του... για... εμένα... δεν... μπορώ... να... αναπνεύσω

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Όχι τόσο διαφορετικοίHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin