N
"Κοίταξε πίσω σου ηλίθια!"φώναξα εκνευρισμένη κάνοντας όλους τους υπόλοιπους στο σινεμά να με κοιτάξουν.Δεν φταίω εγώ όμως.Γιατί πας μόνη μητέρα με παιδί να ζήσεις σε πύργο?Γιατί πας στην σοφίτα?Γιατί δεν σκέφτεσαι σωστά?
"Τους πιστεύεις?"μουρμούρισα στον Τόμας που κοιτούσε στο κενό"Καλά είσαι?"
"Τι?Α,τίποτα,καλά είμαι"ψιθύρισε.Μα καλά για χαζή με περνάει?
"Τομ,καταλαβαίνω αν δεν θες να μου πεις αλλά μην μου λες ψέματα.Αν δεν το θυμάσαι,μπορώ να σου σπάσω την μύτη"
Γέλασε με την απόπειρα αστείου μου"Ο Ντίλαν φταίει.Δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκέφτομαξ"
"Θα μπορούσες να πεις πως δεν σκέφτεσαι straight"
"Ντι!"
"Δεν φταίω εγώ!Με προκαλούσες!"γέλασα και τίναξα τα χέρια μου πίσω ως ένδειξη καλής θέλησης"Εσύ και ο Ντίλαν θα καταλήξετε μαζί στο τέλος.Είμαι σίγουρη πως θα παντρευτείτε και εγώ θα γίνω παράνυφος"
"Μα φυσικά"μου απάντησε χασκογελόντας"Γιατί ο Ντίλαν είναι και στα πρόθυρα να μου αποκαλύψει τα ο τόσο καλά κρυμμένα συναισθηματά του"
"Ναι ναι γέλα εσύ"μουρμούρισα"αλλά όπου να 'ναι θα γίνει και αυτό"
////\\\\///\\\
Time skip
"Kαι κατ!"η δεσποινής ΜακΚλίν φώναξε"Νάγια και Γκραντ ετοιμαστείτε για το ντουέτο σας"
Με τα βίας δεν γέλασα με την Νάγια.Δεν είχε παραπάνω από μια εβδομάδα από τότε που γέννησε και όμως ήρθε να δουλέψει.Αν και την παρακαλέσαμε να μην το κάνει,αυτή το ξερό της το κεφάλι.
"Εμ,Ράιαν?Άντζελα?Είχα μια πρόταση"σταμάτησα από αυτό που έκανα και κοίταξα την Λία που μιλούσε"Έχω ήδη συζητήσει με τον Ντάρρεν για ένα τραγούδι που θα ταίριαζε πολύ με την πλοκή"
"Φυσικά Λία,τι σκεφτόσουν?"ο Ράιαν της χαμογέλασε και έκατσε στην καρέκλα του.Η Λία έγνεψε και κοίταξε τον Ντίλαν.Έχασα κάτι?
Καθίσαμε όλοι κάτω ενώ ο Ντάρρεν πήγε στο πιάνο.Ο Τόμας στάθηκε ανάμεσα σε εμένα και τον Ντίλαν.Τους είδα να ανταλλάζουν κλεφτές ματιές και να χαμογελάνε.
Τι γλύκες!
Hello,it's me
I was wondering if after all these years
You'd like to meet to go over
Everything they say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healing
YOU ARE READING
Όχι τόσο διαφορετικοί
FanfictionΗ Νταϊάνα ήταν ένα από τα πιο συζητημένα πρόσωπα στην τήλεοραση,αλλά αυτό ήταν παλιά όταν η σειρά που την έκανε διάσημη παιζόταν ακόμα,τώρα έχει την ευκαιρία να ξαναβγεί στον φακό.Το μόνο προβλημά της είναι που θα ξαναδεί την συμπρωταγωνίστριά της-μ...