T
"Τόμας Μπρόντι Σάνγκστερ!"άκουσα την Κάγια και τον Κι να με φωνάζουν με το που μπήκα στο Σετ.
"Είναι αλήθεια?"ο Κι μου φώναξε με έκπληξη.
"Φυσικά και όχι!Δεν θα μπορούσα ποτέ μου να--περίμενε,τι είναι αλήθεια?"
"Ότι βγαίνεις με μία από τις πιο όμορφες ηθοποιούς του πλανήτη!Θα έλεγα την πιο όμορφη αλλά αυτή είμαι εγώ"πρόσθεσε η Κάγια με ένα γέλιο.
"Με πιο απλά λόγια,βγαίνεις με την Νταϊάνα Άγκρον"ο Κι διέκοψε την Κάγια.Βλέπετε,αυτό είναι το κακό με το να είσαι κοντά με τους συμπροταγωνιστές σου.Τα μαθαίνουν όλα πρώτα και μετά σου κάνουν ανάκριση.
"Εμ ναι"
Ωραία λογικά θα έπρεπε να σας εξηγήσω πως πήγα από τον έρωτα μου με τον Ντίλαν στο να βγαίνω με την Νταϊάνα.Αλλά ας πούμε απλά,ότι η ξανθιά έχει ένα σχέδιο τόσο τρελό που μπορεί να πετύχει.
Ν
Είμαι έτοιμη να φρικάρω.Διόρθωση,έχω ήδη φρικάρει!Γιατί να θέλει να με δει ο Ράιαν?Το Glee έχει τελειώσει και αμφιβάλλω ότι θα θέλει να μου προτίνει δουλειά.Το Κίτρινο Καπέλακι ποτέ δεν με συμπάθησε.
"Η Νταϊάνα Άγκρον,σωστά?"γύρισα πίσω μου και είδα μια σχετικά ψηλή κοπέλα,λίγο μικροτερή μου,με μία κοντή μαύρη φούστα και άσπρο πουκάμισο.Κρατούσε έναν χαρτοφύλακα ενώ με το αριστερό της χέρι τοποθετούσε μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της.
"Εμ ναι,αυτή είμαι"
"Χάρηκα για την γνωριμία.Δυστυχώς,ο Ράιαν δεν μπορεί να είναι μαζί μας έτσι θα πάρω εγώ την θέση του.Ξέχασα να συστηθώ,με λένε Άντζελα ΜακΚλίν και είμαι η νέα ιδιοκτήτρια του Glee"
Νέα?Ιδιοκτήτρια?
"Μπερδεύτικα"
Η κοπέλα γέλασε"Ξέρεις όταν κέρδιζεις το τζόκερ,αποφασίζεις να κάνεις πολλά τρελά πράγματα.Κάποιοι αγοράζουν θεματικά πάρκα,άλλοι ιδιωτικά νησιά και αεροπλάνα ενώ εγώ ήθελα να ακολουθήσω το παιδικό μου όνειρο και να δημιουργήσω ταινίες.Εκτός αυτού πάντα ονειρευόμουν να γράφω για το Glee"
Το τελευταίο μέρος έκανε τα μάτια της να λάμψουν από τον ενθουσιασμό"Σαν παιδί ήμουν διαφορετική και φυσικά γι' αυτό προτιμούσα να ασχολούμαι με την εικονική πραγματικότητα.Αν ένα βιβλίο μπορεί να σε ταξιδέψει,τότε το να γράφεις εσύ είναι ακόμα καλύτερο.Μιλάω πολύ,ε?"
YOU ARE READING
Όχι τόσο διαφορετικοί
FanfictionΗ Νταϊάνα ήταν ένα από τα πιο συζητημένα πρόσωπα στην τήλεοραση,αλλά αυτό ήταν παλιά όταν η σειρά που την έκανε διάσημη παιζόταν ακόμα,τώρα έχει την ευκαιρία να ξαναβγεί στον φακό.Το μόνο προβλημά της είναι που θα ξαναδεί την συμπρωταγωνίστριά της-μ...