Twinkle twinkle little star σπάσαν τώρα τα νερά

26 4 0
                                    

Τ

"Κατ!"μια μελαχρινή κοπέλα φώναξε στους χορευτές"Νομίζω πως το 'χουμε.Νταϊάνα,Χέδερ και Νάγια ετοιμαστήτε για την σκηνή στο αυτοκίνητο.Κάποιος να φωνάξει την Λία!"

"Και τώρα εσείς"συνέχισε ένας ψιλοκαραφλός τύπος με ένα κίτρινο καπελάκι και μας κοίταξε"θα έρθετε μαζί μου"

Άρχισε να περπατάει στους τεράστιους διαδρόμους ενώ εμείς τον κοιτούσαμε χωρίς να βγάλουμε άχνα"Σας αρέσει αυτό που βλέπετε?Θα 'πρεπε.Αυτό είναι το στούντιο του Fox,κάποιες από τις μεγαλύτερές επιτυχίες μου έχουν γίνει εδώ,από το American Horror και Crime Story στο Scream Queens.Μα η πιο μεγάλη επιτυχία?Το Glee.Εδώ θα δουλέψετε κιόλλας.Δεν θα σας πω ψέματα είναι πανδύσκολη δουλειά αλλά την συνηθίζεις.Θα τραγουδήσετε,θα χορόψετε,θα υποκριθίτε,θα κάνετε πολλούς ανθρώπους να σας αγαπήσουν και άλλους να σας μισήσουν.Κατανοητό?"

"Μάλιστα καπετάνιε"τραύλισε ο Μπλέικ φοβισμένος.Ακόμα και εγώ το παραδέχομαι πως ο κύριος ήταν τρομακτικός.

"Ωραία,εδώ είναι το σενάριο.Αν έχετε απορίες ρωτήστε εμένα ή την Άντζελα"

Πω βαρύ ήταν αυτό.Κοίταξα τον τόμο που μου έδωσε.Το όνομα μου ευτυχώς έμενε Νιούτ αλλά το επίθετό μου τώρα ήταν Πάκερμαν.Είχα μια μεγάλη αδελφή,μου αρέσει το ποδόσφαιρο και η μουσική.Τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου τα πέρασα στην Αγγλία μαζί με τους γονείς μου και κάνω παρέα με τον Μίνο και τον Άλμπι.

"Πολύ αστείο,μου αρέσει"είπε η Κάγια"Θέλετε να πάμε στο σετ?"

Οι περισσότεροι έγνεψαν και έτσι έκλεισα το σενάριο.Θα διάβαζα το υπόλοιπο αργότερα.Εκείνη την στιγμή,το συνεργείο έριχνε ψεύτικη βροχή στο κεφάλι της Νταϊάνας και της Λίας.Πολύ ρομαντικό δε λέω,αλλά ακόμα δεν ήξερα γιατί ήταν εδώ.

"Γιατί ήρθες?"ρώτησε η Νταϊάνα.Η Λία κοίταξε την κάμερα λυπημένη.

"Έφυγες"ψιθύρισε"Απλά εξαφανίστηκες.Μου άξιζε να ξέρω,Κούιν!"

Α ναι σωστά.Η Νταϊάνα στο Glee έπιαζε μια κοπέλα που την έλεγαν Κούιν και νομίζω οτί η Λία έπαιζε την Ρεβέκα?

"Εσύ το παίζεις το θύμα?Κοιτάξου λίγο!Θα σκότωνα για σένα!Θα πέθαινα για σένα και δεν το πρόσεξες ποτέ.Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το παίζεις θύμα!"φώναξε καθώς τα δάκρυα έπεφταν από τα μάτια της.

"Κούιν,σε αγαπάω"

"Και περιμένεις να σε πιστέψω?Μετά από όλες αυτές τις φορές που επέλεξες τον Φιν αντί για εμένα?"

"Ποτέ μου δεν το έκανα αυτό!Σταμάτησα τον γάμο μου για σένα!Έμεινα μέρες στο νοσοκομείο περιμένοντάς να ξυπνήσεις!Εσένα αγαπώ!Πάντα εσένα αγαπούσα!"

"Σπάσαν τα νερά!"φώναξε μια λατίνα κοπέλα.Και αυτό μέρος του σενάριου είναι?

"Τι?"ρώτησε η κοπέλα που χόρευε πριν"Είσαι σίγουρη?"

"Ναι Χέδερ!Νομίζω ότι τα νερά στο πάτωμα επαληθεύουν τα λεγόμενά μου!"

Θα 'ναι τόσο ωραία να δουλεύω εδώ!

Όχι τόσο διαφορετικοίOnde histórias criam vida. Descubra agora