T
"Τόμι,τι είδες?"ρώτησα-δηλαδή ο Νιούτ ρώτησε-γεμάτος ανησυχία τον Ντίλαν/Τόμας.
"Είναι το WCKD"μου είπε ενώ προσπαθούσε να ανοίξει την σιδερένια πόρτα"Ήταν πάντα το WCKD"
Ήμουν έτοιμος να συνεχίσω όταν με την άκρη του ματιού μου είδα την Νταϊάνα να μπαίνει μέσα στο Σετ."Ματωμένη κόλαση"μουρμούρισα.
"Κατ!"ο Γουές φώναξε και με κοίταξε"Τι στο καλό Τόμας?"
"Συγνώμη αφαιρέθηκα"απολογήθηκα"Δεν αισθάνομαι και πολύ καλά"
"Οκέι,κάντε ένα πεντάλεπτο διάλειμμα και συνεχίζουμε μετά"έγνεψα και έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα προς τον ξανθό δαίμονα που βάλθηκε να μου καταστρέψει την ζωή.
"Εδώ είσαι!"μου χαμογέλασε"Έφαγα τον τόπο να σε βρω"
"Δεν πρέπει να σε εδώ"της ψιθύρισα εκνευρισμένος.Με αυτήν μου την κουβέντα,τα μάτια της γυάλισαν και βούρκωσε."Νταϊάνα συγνώμη δεν ήθελα να σου φωνάξω"
"Δεν φταις εσύ"είπε γεμάτη δάκρια"Η Λία με αποφεύγει χωρίς λόγο και αιτία."Ένιωσα άσχημα με την καταστασή της.Άφησα έναν αναστεναγμό και της έδωσα μια αγκαλιά.
"Τι ήταν αυτό?"
"Αν έχω μάθει κάτι τόσα χρόνια για τα κορίτσια είναι ότι ο καλύτερος τρόπος για να νιώσει καλά μια κλαμμένη κοπέλα είναι να την αγκαλιάσεις"
Για λίγο ήταν σοκαρισμένη αλλά τελικά με αγκάλιασε και αυτή βάζοντας το κεφάλι της στον ώμο μου"Οι φίλοι σου μας κοιτάνε"
"Ασε τους να κοιτάνε,απλά ζηλεύουν"
"Ο Ντίλαν μοιάζει εκνευρισμένος"
Περίμενε τι?!
"Και τώρα έφυγε θυμωμένος"
Γαμώτο,τα θαλάσωσσα.
"Δεν τα θαλάσωσσες"είπε λες και διάβασε το μυαλό μου.Σταμάτησε να με αγκαλιάζει και με ένα ζεστό χαμόγελο προχώρησε προς την Κάγια και τον Κι.
Ν
Είδα τον Ντίλαν να κάθεται σε μια καρέκλα διαβάζοντας το σενάριό του.Χαμογέλασα πονηρά και έκατσα δίπλα του.Με ένα γελάκι χαζογκόμενας άρχισα να παίζω με τα μαλλιά μου.
Θα τον τρελάνω
"Απαγορεύεται να είσαι εδώ"μουρμούρισε εκνευρισμένος.
"Εκτός αν έχω pass"του απάντησα τραγουδιστά"Ηθοποιός είμαι,ξέρω πως δουλεύει το πράγμα"
"Είσαι τόσο ψωνισμένη.Τι σου βρήκε ο Τόμας?"
Πιο εύκολο από το να κλέβεις γλυκό από μωρό
"Κοίτα Μπράιαν Ο' Ντίλαν"κορόιδεψα"Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά νοιάζομαξ για τον Τόμας.Ίσως να 'μαι και από τα λίγα άτομα που το εννοούν"
Ελπίζω να ξέρω που πάω με αυτό
"Αλλά σε διαβεβαιώνω,αν υπήρχε κάποιος που μπορεί να τον κάνει πιο ευτυχισμένο,θα εξαφανιζόμουν από την ζωή του για πάντα.Παρ' όλα αυτά,μέχρι τότε,είμαι η μόνη που νοιάζεται"τελείωσα και έφυγα.
Νομίζω πως πήγε πολύ καλά
ESTÁS LEYENDO
Όχι τόσο διαφορετικοί
FanficΗ Νταϊάνα ήταν ένα από τα πιο συζητημένα πρόσωπα στην τήλεοραση,αλλά αυτό ήταν παλιά όταν η σειρά που την έκανε διάσημη παιζόταν ακόμα,τώρα έχει την ευκαιρία να ξαναβγεί στον φακό.Το μόνο προβλημά της είναι που θα ξαναδεί την συμπρωταγωνίστριά της-μ...